Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eilleen333 schreef:Maar de DA rekent bij ons voor tandsteen van de hond verwijderen ook 300 tot 400 euro...
mirriejj schreef:Ten eerste worden ze ongeacht de prijs evengoed wel weggehaald! maar ben benieuwd naar de prijzen.
Een van mijn kleurdwergen heeft sinds vorige week ontzettend last van traanogen, en kwijlt ontzettend erg als hij gedronken heeft. Ook eet hij minder dan voorheen en is dus ook afgevallen.
Nu las ik op bunnybunch dat er kans is dat die haakjes op de kiezen zijn. En ben nu benieuwd wat jullie kwijt waren voor deze weg te halen.
Chiqa schreef:mirriejj schreef:Ten eerste worden ze ongeacht de prijs evengoed wel weggehaald! maar ben benieuwd naar de prijzen.
Een van mijn kleurdwergen heeft sinds vorige week ontzettend last van traanogen, en kwijlt ontzettend erg als hij gedronken heeft. Ook eet hij minder dan voorheen en is dus ook afgevallen.
Nu las ik op bunnybunch dat er kans is dat die haakjes op de kiezen zijn. En ben nu benieuwd wat jullie kwijt waren voor deze weg te halen.
Vraagje, heb je het dier wel voldoende te knagen gegeven? Want dit kan je voorkomen.
Citaat:Vraagje, heb je het dier wel voldoende te knagen gegeven? Want dit kan je voorkomen.
StalNollie schreef:dit is onzin want dit kun je dus niet altijd voorkomen.
XoNo schreef:Haken op de kiezen hebben te maken met een verkeerde stand en het verkeerd slijten van de kiezen,
Chiqa schreef:StalNollie schreef:dit is onzin want dit kun je dus niet altijd voorkomen.
Is beslist geen onzin, dat het het niet kan voorkomen hoor je mij niet eens zeggen
Bovendien is hoort dit bij het verzorgen van je konijn maar lang niet voor iedereen logisch vandaar mn vraag
Chiqa schreef:XoNo schreef:Haken op de kiezen hebben te maken met een verkeerde stand en het verkeerd slijten van de kiezen,
En dit is voor 50% verklaarbaar een tekort aan calcium in het voer, wat krijgt het dier nog meer naast hooie en af en toe een wilgentakje?
eilleen333 schreef:Wat veel... Betaal voor mijn paard 50.
Maar de DA rekent bij ons voor tandsteen van de hond verwijderen ook 300 tot 400 euro...