Ik was al een tijdje op zoek naar een klein diertje om me mee bezig te houden.
Eerst wou ik een rat, maar die moet je met meerdere houden, geen probleem, dan hou ik er gewoon twee, maar ze blijken meer verzorging nodig te hebben dan ik dacht (grotere kooi dan ik dacht, ect) Dus hield ik het maar op een hamster, ik wou eerst een goudhamster, maar geen van de hamster die ik zag, stond mij aan. Tot ik een kleine snoet door het tralies poortje zag komen, daar stond, uit alle Dwerghamsters 1 hamstertje rechtop mij aan te kijken.
Die wou ik wel van dichtbij zien, alle hamster gingen krijsend tegen elkaar zitten (ja ze hielden ze samen

Zooo mijn keuze was snel gemaakt.
Dit werd mijn russische dwerghamster VITO (doet me denken aan de ganstar films van robert de niro

Misschien dat ik later een rat of twee neem, maar eerst wennen aan mijn vito

ZIJN PALEIS

En vito

Op het eerste zicht zit er niet veel beweging in.... tot het donker wordt (duh nachtdiertjes)
ik denk dat hij wel 10 kilometer in zijn draairat heeft gelopen, want ik heb hem zelfs moeten bijolien s'nachts zo'n begon het draaidingetje te piepen

jammer vind ik dat je er niet meerdere in 1 kooi kunt houden, het lijkt me zielig zo alleen, maar ja als ze in de natuur ook alleen zijn... is dat niet meer zielig :wink:
mocht ik een ratje nemen, dan wil ik zowiezo een jongkie, maar helaas kun je een rat en een hamster ook niet samenhouden, én voor twee kooien heb ik simpelweg geen plaats :cry: