Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nijn schreef:Ik heb sinds een paar dagen een hond (staffordxboxerxsharpei) en wil graag een cursus met haar volgen.
Ze luistert tot nu toe perfect maar begeleiding is altijd welkom en we zullen er alleen maar van leren.
Hondenscholen in de buurt zijn er genoeg maar bijna allemaal bieden ze alleen groepslessen aan, en Farah kan absoluut niet met andere honden.
Nu heb ik een school gevonden die prive lessen geven maar hebben enkel zelf duitse staande en de doelgroep van hun is ook dat soort honden, ze geven verder ook geen les in bijv. behendigheid wat ik graag met haar wil doen.
Nu heb ik ondertussen al meerdere scholen aangeschreven of het toch mogelijk is om privelessen te volgen maar tot op heden geen respons, hoe ga ik nu de juiste keuze maken? Toch naar de school waar niet het type hond komt wat ik heb of toch maar verder weg zoeken?
.Citaat:Ik ben dan meer bezig met het zeggen van ''nee'' en haar bij me te houden dan met wat anders,
Nijn schreef:Ik wil daar ook zeker aan gaan werken met haar Xono, maar om nu meteen in een groep te starten lijkt me niet echt verstandig.
Ik ben dan meer bezig met het zeggen van ''nee'' en haar bij me te houden dan met wat anders, denk niet dat de mede cursisten daar vrolijk van worden.