Twee kittens van nu 14-15 weken en een wat oudere kat van 10 maanden.
Ze krijgen tweemaal per dag natvoer van Kittekat en hebben verder onbeperkt droogvoer staan, ook van Kittekat.
Verder kattenmelk en water onbeperkt.
Laatste tijd blijven katten zeuren om eten. Ze eten de brokjes en natvoer goed, maar na een tijd beginnen ze weer te zeuren om eten terwijl er gewoon brokjes nog staan (die eten ze wel goed overigens, ze geven me niet het idee dat ze het niet lusten.. )
Ze krijgen zo nu en dan een gekookt kipfiletje. Dan zijn ze een paar uur erg rustig en ik heb het idee dat dát echt vult voor ze??
Ik ben nu aan het uitzoeken of die Kittekat wel echt voedend en goed is voor ze.. heeft iemand daar ervaring mee?
En heeft iemand ervaring met een ander merk voer wat aan de wensen voldoet: ze moeten het lekker vinden (katafhankelijk uiteraard), het moet goed vullen, het zijn jonge katten dus er moeten vitamines en mineralen in zitten...
Overigens zien alle drie de katten er super uit, glanzen goed, zijn heel fit en ogen gewoon echt gezond. Ze zijn goed ontwormd.
Deze dinsdag moeten de hechtingen van de oudste kat eruit van sterillisatie en wil dit "dilemma" de DA ook voorleggen.. maar wil ook graag meningen van gebruikers horen.

Bedankt alvast!