Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Splash_ schreef:wij geven die van ons vaak wat extra brood, als hij er last van heeft.
Bonechi_ schreef:beetje witte rijst koken evt in wat kippenbouillon. wel goed af laten koelen voor je het geeft!
ukkiepuk schreef:100 gram gekookte kip en 100 gram gekookte rijst per 10 kg LG hond. .
Nikka schreef:Vasten 24 uur, wel zorgen voor voldoende vocht (liefst ORS). Dan heel geleidelijk aan voer geven
Chiqa schreef:ukkiepuk schreef:100 gram gekookte kip en 100 gram gekookte rijst per 10 kg LG hond. .
Ik heb op een DA site gelezen dat je juist met rijst weer op moet passen ivm gistingsdiarree.
Vast je dan ook een hele dag met je hond?
Ik heb dus gister een eetlepel rijst gevoerd welke er snacht sweer uitkwam dus ben een beetje huiverig geworden met rijst.
ook heb ik gelezen (Op een brokkenmaffiasite) dat rijst alleen gegeven mag worden als het 4 uur gekookt is ofzo.
ukkiepuk schreef:Ik heb deze info van een internist toen ik in de praktijk werkte...Vraag het aan 10 verschillende mensen en je krijgt 10 totaal verschillende antwoorden
anneliesdj schreef:Rijst heeft ie gisteravond gehad in de hoop dat dat zou helpen maar helaas niet voldoende.
Chiqa schreef:Nou zoals ik al zei, heb dat ook gedaan was geen succes dus zou als ik jou was eerst vasten maar kan je even antwoord geven op de vragen? Want wij weten natuurlijk niet hoe ernstig het is.