Erg fijn
Ik ben dus maar het huis uit gevlucht, omdat ik weiger om me leeg te laten zuigen door vlooien. Bij mijn moeder thuis meteen onder de douche gaan staan, en tijdens het uitkleden heb ik nog 3 vlooien uit mijn kleding zien springen
Alles dus meteen de wasmachine in gegooid en de vlooien omgebracht
Maar nu?
Het huis is nu nog vrij leeg, geen dieren of etenswaren etc aanwezig. Nergens in het huis ligt ook tapijt, er liggen plavuisen en houtvloer ( dus geen laminaat, maar echt dik hout)Mijn vraag nu, wat voor spul tegen vlooien werkt hiervoor het beste? Maakt me niet uit hoe giftig het is, als ze maar weg zijn. Ik hoef er nog niet te slapen, mijn dieren ook niet, en na die tijd grondig schoonmaken maakt me ook niet uit
Ik wil er alleen zo snel mogelijk vanaf, ik wil er gewoon zo snel mogelijk in, maar niet met deze gratis huisdieren

(spuitbus van de welkoop)
waarschijnlijk hebben de vorige bewoners huisdieren met vlooien gehad en de eitjes en popjes zijn achtergebleven zodra deze trilling voelen komen ze uit en springen ze dus op je....
Mijn "huisbaas" woont er bij in, en heel eerlijk gezegd vind ik het ook erg banketstaaf om het te melden dat het huis vol vlooien zit