Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

scoobydoe schreef:Ik zal je kat gewoon naar buitendoen een kat hoort buiten lekker muisjes vangen. DAt vinden ze heeerlijk gister heeft onze kat ook een muis gevangen

Onze kat vindt het heerlijk buiten. We wonen in een woonwijk, hebben een ruime tuin en er lopen meer katten buiten. Gaat hartstikke goed, geen overlast (tenminste, ik hoor niets van de buren en iedereen weet dat hij bij ons hoort, hij gaat regelmatig mee met het uitlaten van de honden
).
). Ik neem zelf tegenwoordig het goedkope kattengrit van de AH. Niet het klontvormende maar het gewone grit, dat bevalt me nog het beste.

Heb vanalles geprobeerd, maar aan veel dingen nadelen gevonden. Grit met geurtjes eraan gaan eerder stinken, klontvormend vind ik persoonlijk niet prettig, met houtkorrels is het moeilijk om dagelijks de plasjes en drollen te vangen (dan is de hele bak legen het makkelijkst, maar wel kostbaar) en Deense klei zorgt voor oranje pootjes overal in huis, vond ik niet zo heel erg prettig op een creme kleurige bank. Wij verschonen de bakken elke dag of om de dag en hebben 3 bakken staan voor 5 katten.

scoobydoe schreef:Ik zal je kat gewoon naar buitendoen een kat hoort buiten lekker muisjes vangen. DAt vinden ze heeerlijk gister heeft onze kat ook een muis gevangen
Want de muizen passen imo makkelijk door het gaas