Hij is via Rockwitch (ook wel bekend van de Roemeense paarden) bij mij gekomen
Hij is grotendeels wit met een paar getijgerde vlekken, en een echte aandachtstrekker...en van spelen is hij ook niet vies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klijntjuh schreef:leuk! ik snap alleen nooit zo waarom er dieren uit het buitenland naar nederland moeten komen als de asiels hier ook vol zitten
Klijntjuh schreef:leuk! ik snap alleen nooit zo waarom er dieren uit het buitenland naar nederland moeten komen als de asiels hier ook vol zitten
Klijntjuh schreef:fokken is weer een ander verhaal, je vind niet alle rassen in de asiels
Quellian schreef:Klijntjuh; mensen die een dier uit het buitenland halen vinden papieren niet belangrijk, die doen het om het dier.
Quellian schreef:Je vindt dat mensen beter een dier hier in NL uit het asiel kunnen halen dan uit het buitenland, maar ondertussen begin je over rashonden? Spijt me ernstig hoor, maar hou jij je ff lekker bezig met de rasstandaarden van de Chi
rockwitch schreef:Mist ik vind de foto's trouwens wel geweldig, wat een lollig bekkie heeft hij eigenlijk. Sabbelt hij nog steeds zo graag aan je kleren?