Het was helemaal niet de bedoeling om een kat aan te schaffen maar deze heeft echt een speciaal plekje verdient.
Doordat ze dachten dat hij en zijn broertjes en zusjes dood waren door de kou zijn ze bijna levend begraven.
Gelukkig bewoog er nog 1 en toen hebben ze hun onder de warmtelamp gezet, maar bij kasper is het staartje hierdoor afgestorven.
Hij is een beetje een kluns en 1 van de drie is al dood en kon dit niet aan zien.
Het zijn boerderij katten, maar deze had geen schijn van kans.
Hij eet en drinkt goed en slaapt veel want hij heeft het buiten doorlopend koud gehad.
Nu begint hij ook te spelen.
Morgen ga ik eerst met hem naar de dierenarts voor de entingen , ontwormingen en een goede anti vlo spulletje.
En morgen ga ik allemaal spullen voor hem kopen, krabpaal, mandje, echt voer en drinkbakje, enz.
Funshoppen, laten we het daar op houden.
Nu zit heeft hij een reismandje met twee dikke fleecedekens erin en een ovenschaal als kattenbak

Een poes leek me altijd leuk maar onze hond is soms wat raar, we hebben boven een grote slaapkamer voor de kat ingericht omdat hij nog te klein is voor bij de honden.
Hij lijkt het niet erg te vinden, liever dit dan dood gaan door kou of vertrapt te worden.
Het is een inteelt geval, vandaar dat niemand hem wilde hebben.
Als jullie tips hebben, graag!!!!