Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:maar omdat de cavia al redelijk bejaard is, weet ik niet of dit je beestje dat aan kunt doen.
Silence schreef:Citaat:maar omdat de cavia al redelijk bejaard is, weet ik niet of dit je beestje dat aan kunt doen.
Ben ik wel met je eens, maar ik vind ook niet dat je een beestje zomaar kunt laten lopen met een bult waarvan je niet weet wat het is.
Het kan dan wel een klein beestje zijn, maar in mijn ogen maakt dat jouw verantwoordig niet minder.
Het kan evengoed kwaadaardig zijn en daarom vind ik dat je daar wel achteraan moet gaan.
Als je de uitslag weet kun je altijd verder beslissen.
Silence schreef:Ben ik wel met je eens, maar ik vind ook niet dat je een beestje zomaar kunt laten lopen met een bult waarvan je niet weet wat het is.
Het kan dan wel een klein beestje zijn, maar in mijn ogen maakt dat jouw verantwoordig niet minder.
Het kan evengoed kwaadaardig zijn en daarom vind ik dat je daar wel achteraan moet gaan.
Als je de uitslag weet kun je altijd verder beslissen.
Silence schreef:Klopt, maar wel of niet opereren is een hele andere gedachten (en iets om goed over na te denken), dan maar niet langs de da gaan omdat het toch maar een klein beestje is. (groot of klein, daar zou je nooit over na moeten denken)