Dieren en spiritualiteit (lees geesten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

qt_shetties

Dieren en spiritualiteit (lees geesten)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 21:30

Wie o wie kan mij hier meer over vertellen. Mensen die hier te nuchter voor zijn aan jullie reactie heb ik even niets Haha!

Het zit zo, het gaat om een hondje, die nu in een hele oude boederij achtige woning woond. Sinds een tijd is ze panisch, angstig, zenuwachtig ect. Ze staart continu naar een bepaalde plek, de andere hond (stoere erfhond) had tot 2e kerst dag normaal gedrag vertoont, maar dat is toen ook helemaal omgeslagen, samen zitten ze naar "iets " te kijken,... Ook zijn er rare geluiden in het huis, die niet te verklaren zijn. De eerste hond is nu zo bang en gestresst, dat het niet normaal meer is. Ze is nu uit het huis gehaald, en is gekalmeerd. De gene die daar woond, is erg met zijn verleden bezig, (overleden familie leden, hij had geloof ik niet zo n hele leuke pa) toen er een foto van ergens uit het verleden stond, nieuw neergezet, liep de hond daar recht op af, en begon erg te blaffen en leek ook angstig. terwijl ze niet op de foto gewezen is. Ik weet dat het allemaal erg zweverig klinkt, maar het gaat nu echt heel erg slecht met de hond, en het is zo ontzettend zielig. Het is overigens niet mijn hond!

ik werk zelf in een dierenwinkel, en een tijd geleden kwam er een klant naar me toe en die ze beweerde absoluut geen " zweefteef" te zijn, maar ze had het gevoel dat haar kat meer zag, dan dat ze kon verklaren, ook de kat zat continu omhoog te staren, net als de eerste hond waar ik van vertelde.

Wat moeten we hier nou mee? Er komt iemand een reading doen, maar dat is pas eind januari, begin februari. Wat denken jullie?

shadowflower

Re: Dieren en spiritualiteit (lees geesten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:23

kan gerust hoor.... onze kat heeft het ook en als ik dan kijk zie ik ook iets ... die beesten staan gewoon dichter bij de natuur

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:26

Kan absoluut, ik geloof er eker in dat dieren meer zien dan wij. Misschien moet digeen van het huis eens kijken voor een reading in huis... misschien dat het probleem dat oplost omdat de geest er nog rond zwerft en dingen niet helemaal zijn afgerond!

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 22:29

Sja de reading word van een foto gedaan, maar wat is er aan te doen ?
Want misschien dat dit een "kwade energie" is ofzo

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:32

je kan aan het dier uitleggen wat er aan de hand is, je kan ronddwalende geesten helpen afscheid te nemen, je kan kijken of er wat anders aan de hand is

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 22:44

sja maar hoe leg je dat uit? en als het een "kwade energie " is dan ?

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 22:44

beter nog, hoe los je dat gedrag op?

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 09:27

door een reading.....
en het lijkt mij dat de eigenaar ook begeleiding moet hebben
tot die tijd kun je de dieren rescue remedy van bach geven.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 09:35

Je zou het huis zelf eerst kunnen reinigen.
Door in elke ruimte salie te branden, en vriendelijk vragen of de entiteit naar het licht wil gaan omdat het hier niet hoort.
Alle ramen open doen, en dit ritueel in elke kamer 3 keer opnoemen.

Wel vragen of ie naar het licht mag, want stuur je hem alleen weg, dan gaat ie bij een ander dolen Haha!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 13:19

ik ben er niet van overtuigd dat dat helpt om heel eerlijk te zijn. zoang je er zelf geen last van hebt gewoon negeren ... gaat vanzelf wel weg als het tijd is voor die entiteit

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 18:56

shadowflower schreef:
ik ben er niet van overtuigd dat dat helpt om heel eerlijk te zijn. zoang je er zelf geen last van hebt gewoon negeren ... gaat vanzelf wel weg als het tijd is voor die entiteit

Sja dit is de eerste tijd gedaan, het gedrag ook gewoon negeren enzo, maar dit gaat van kwaad tot erger, de hond schrik van alles, ook als er niets aan de hand is, ze is continu aan het shaken, en dit is gewoon niet meer normaal! Ik heb de hond vandaag gezien, en ken haar al van jongs af aan.

En zoals ik in de beginpost al zei, komt er iemand die een reading gaat doen, alleen deze iemand heeft pas eind januari tijd, en we willen ook niet de eerste de beste, want ik geloof best dat er een aantal oplichters tussen zitten. En bij deze mevrouw weten we dat ze het goed doet.

Heeft iemand wel eens ervaring gehad, met een huisdier die meer ziet dat wij ?