Het zit zo, het gaat om een hondje, die nu in een hele oude boederij achtige woning woond. Sinds een tijd is ze panisch, angstig, zenuwachtig ect. Ze staart continu naar een bepaalde plek, de andere hond (stoere erfhond) had tot 2e kerst dag normaal gedrag vertoont, maar dat is toen ook helemaal omgeslagen, samen zitten ze naar "iets " te kijken,... Ook zijn er rare geluiden in het huis, die niet te verklaren zijn. De eerste hond is nu zo bang en gestresst, dat het niet normaal meer is. Ze is nu uit het huis gehaald, en is gekalmeerd. De gene die daar woond, is erg met zijn verleden bezig, (overleden familie leden, hij had geloof ik niet zo n hele leuke pa) toen er een foto van ergens uit het verleden stond, nieuw neergezet, liep de hond daar recht op af, en begon erg te blaffen en leek ook angstig. terwijl ze niet op de foto gewezen is. Ik weet dat het allemaal erg zweverig klinkt, maar het gaat nu echt heel erg slecht met de hond, en het is zo ontzettend zielig. Het is overigens niet mijn hond!
ik werk zelf in een dierenwinkel, en een tijd geleden kwam er een klant naar me toe en die ze beweerde absoluut geen " zweefteef" te zijn, maar ze had het gevoel dat haar kat meer zag, dan dat ze kon verklaren, ook de kat zat continu omhoog te staren, net als de eerste hond waar ik van vertelde.
Wat moeten we hier nou mee? Er komt iemand een reading doen, maar dat is pas eind januari, begin februari. Wat denken jullie?