Je hebt haar niet vanaf de geboorte? Ziet er wel apart uit
Maargoed, als ze het er goed mee doet, waarom niet! Staat ze er ook op? Goh, ik ben lichtelijk gefascineerd eigenlijk 
Ik heb ook een JR, nja, is nu eigenlijk van mijn ouders. Ik heb haar gekocht toen ik net 17 was. Ik woon nu al een poos uit huis en heb Yucca bij mijn ouders gelaten, ze is dol op mijn ouders en andersom
Ik kon het niet maken om haar mee te nemen.
Ze is een teefje van 6, heet dus Yucca (spreek uit: joeka
). Luistert super! Kan los, aan de riem, in de auto, kan gek doen, maar heel rustig zijn als dat moet, is enorm egoïstisch, jaloers en hebberig en kan niet met andere honden omgaan (nja, dat kan wel, maar ze moppert constant, speelt niet met andere honden, verder kan ze er prima mee). Ze is superlief, één van de liefste hondjes die ik ken, lichtelijk eenkennig, te dik 
Ik heb altijd het gevoel dat vele Jack Russels zo druk en onopgevoed zijn, omdat mensen er van te voren al vanuit gaan dat ze niet luisteren. Onzin! JR's kunnen hartstikke goed luisteren, ze zijn behoorlijk intelligent! Yucca loopt altijd los en kan komen, zitten en af op commando
Verder nooit wat geleerd, maar dat ligt aan de baas
Vond de rest nooit zo nodig. Apporteren doet ze ook, maar dat heeft ze eigenlijk uit zichzelf gedaan!