Ik snap dat het nooit met zekerheid te zeggen is, maar ik was benieuwd naar andermans ervaringen. 
Normaal gesproken zou het me ook een worst wezen hoor, het komt niet op een dag minder of meer loslopen. Nu zit mijn reu in het pension en die komt pas naar huis als de vruchtbare periode zeker over is (neem geen risico). Ik was dus gewoon benieuwd hoe dat bij andere teefjes is.
Puur op de geur gelet zou ik er niet uit komen, het teefje ruikt het hele jaar door lekker. Deze lucht is sinds de eerste loopsheid (een jaar geleden) nooit meer helemaal weggegaan.. Gedurende de eerste 6 dagen van de loopsheid heeft ze trouwens ook gewoon losgelopen, dan zijn ze 1) niet vruchtbaar (ik zie vanzelf wanneer ze die tekenen begint te vertonen) 2) ze willen absoluut niet gedekt worden en bijten van zich af (en ze luistert heel goed).
Vanaf dag 7 tilde ze voor iedere reu haar staart op en heeft ze ook vast gelopen. Sinds gister (dag 14) is ze weer kattig als reuen toenadering zoeken en haar proberen te dekken.