Vermist in Helmond: Scrappy mijn kat zwart/wit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Almighty

Vermist in Helmond: Scrappy mijn kat zwart/wit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 22:56

Vermist in Helmond wijk zonnekwartier sinds zondagmiddag, mijn kat Scrappy. Hij is niet gewend buiten op straat te lopen en is wat bang...hij krijgt een dikke staart en sluipt over de grond. Wie oh wie heeft mijn kat Scrappy gezien! HIj kan heel hard miauwen en luisterd naar zijn naam! Hij is gecastereerd en gechipt hij is zwart wit. Op zijn rug zwart en heeft een soort maskertje op. HIj is wat aan de dikke kant. Hij is aan ons ontsnapt op een onbewaakt moment. Iedereen in HELMOND kijk uit naar mijn kat!

Bedankt alvast! Laat me weten als je hem ziet?

Afbeelding

iefke

Re: Vermist in Helmond: Scrappy mijn kat zwart/wit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:52

LZP -> BB

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 01:03

Misschien een tip
Dierenambulance bellen, aangezien die gechipt is, niet banketstaaf bedoeld maar die halen aangereden katten weg en doen ze 2 week in de vriezer, als de eigenaar dan niet komt opdagen worden ze verbrand, flyers uitdelen, vragen vragen en nog eens vragen, misschien komt hij wel terug, onze kat is 2jaar weggeweest en kwam toen weer aanzetten, we dachten dat ze dood was;) succes met het zoeken naar je poes

Lieset

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 01:05

Ik woon in Helmond. Ik zal voor je rondkijken.
Hoop dat je hem snel vind.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 13:17

STef Sweety: Bedankt voor de tips dit heb ik uiteraard allemaal al gedaan. Ook heb ik hem gemeld als vermist bij de chip data bank als hij bij dierenarts uitkomt vinden die hem ook. Ik ga vanavond zelfs flyers in de brievenbus doen bij mensen uit de buurt. Normaal luister mijn kat goed naar zijn naam en antwoord hij altijd met heel hard Miauwen..nu raar maar hoor niets..dus hij zit niet echt in de buurt van huis. Loop elke avond op straat te zoeken en roepen...steeds groter rondje aan het maken. Hij kan ook bij iemand binnengelopen zijn en daarom de flyers...in deur..hij is namelijk bang buiten...

Tja en nu maar hopen dat het voor oud en nieuw wordt want..als hij dan vuurwerk mee moet maken is het hek van de dam...

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 23:42

Lieset op voorhand al bedankt voor het meekijken. HEt wordt gewaarderd.....

Vanavond veel brieven bussen vol gestopt met flyers...alle instanties zijn ingelicht..verder kan ik wachten en hopen....

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 12:29

Helaas nog steeds geen spoor van mijn kat dus blijf uit kijken naar mijn kat Scrappy! Elke avond zoeken zoeken en roepen en het rondje wordt steeds groter. Hij is ook bij elke instantie gemeld die je maar kan bedenken maar nog steeds niet terug.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 22:10

HELP! Het is bijna jaarwisseling en hij is nog niet gevonden! Hoop dat hij veilig binnen zit ergens in een schuru of iets! Blijf kijken naar mijn kat!

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 13:29

Gisteren is Scrappy weer gevonden in de schuur van een buurjongen ene paar deuren verderop. Hij was uitgedroogd en hongerig maar verder maakt hij het super goed. HIj heeft waarschijnlijk vanaf 2de kerstdag in die schuur gezeten omdat de buurman die dag heel de dag de schuur open heeft gehad. Eind goed al goed! Wij zijn dolgelukkig dat het voor de jaarwisseling toch weer terug is~!

Hier mag dus een slotje op.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:17

fijn voor je dat hij weer terecht is en gelukkig ook nog voor de jaarwisseling, zal een opluchting zijn voor je!