Nieuwe pup!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ingeeu

Nieuwe pup!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 23:50

Hoi allemaal! Ik had echt even zin om er over te praten, aangezien ik er zo enthousiast over ben!

Maarja minder leuk is dat onze vorige hond, Boy, een rottweiler, 30 november in is geslapen. Nouja tuurlijk is dat erg, dat wil niemand. Maar ik heb er vrede mee, hij rust fijn op zijn plekje, met zijn tennisbal. Lachen
Maarja het is toch wel érg stil in huis en er is altijd iemand thuis heir en woon op een omgebouwde boerderij dus plek zat voor nog wel meer honden. Alleen nemen we er maar 1 haha, dieren zat thuis!
Nou goed, 20 december zijn we dus gaan kijken naar een nieuwe, weer een rottweiler pup!
Echt het was zó'n succes! We kwamen aan bij de mensen waar de honden van waren en hebben even beetje kennisgemaakt enzo weetjewel. Nouja goed eerst zijn honden laten zien. Hij had er 4 volwassen teefjes en 2 nesten. 1 nest van ongeveer 7/8 weken waar er nog maar 2 van over waren en 1 nest van 4 weken waar alle 8 er nog van waren!
Nou wát een liefjes zeg! Echt ik ben verkocht! Iedereen trouwens! Heel schattig de verkochte puppies (alle teefjes incl. 1 reu, dus in ons geval handig, we willen een reu) waren gemarkeert met een streepje nagellak op hun vacht, echt heel schattig! De ene had er 1 op het hoofdje, de andere op de linkerschouder, weer een andere op de rechterschouder enzo! Echt heel leuk! De onze had er eentje op zijn linkerbil haha ROFL
Maargoed dat hele nest incl. moeder zat even in een soort schuurtje met stukjes kranten en wat stro met zo'n speciale lamp, zo eentje die ze ook wel gebruiken als ze kuikentjes willen laten uitkomen zonder kip laat maar zeggen Tong uitsteken En hij had het voor de deur met een stuk plank afgezet zodat de pups er niet uit konden. Echt heel lief, zodra de deur openging kwamen alle pups samen met de moeder op ons af stormen en wilden allemaal aandacht en oooooooooooh.... Toen was ik écht verkocht! Wat een húmpies Haha! Heeel leuk! Toen gingen we er een beetje de leuke uitpikken enzo, maar het was een beetje moeilijk want ze leken allemaal zo op elkaar haha! Maar het was heel toevallig want we hadden meteen de pup aangewezen die we dus ook hebben uitgekozen. Die was heel aanwezig enzo en heel lief ook tegen de andere pups. En we mochten hem nog vasthouden en dat was lieeeeeeef Haha! Zo lekker zacht als ze zijn! En zo'n typische nestlucht zit eraan Tong uitsteken Heel geweldig Tong uitsteken
Toen hadden we de pup even mee naar binnen genomen (in huis) en toen hebben we hem even gemarkeert op z'n linkerbil Tong uitsteken
En toen kregen we nog wat drinken van die mensen daar en mocht ik de pup nog eventjes op schoot hebben, en echt het was zooooo leuk Haha! Heel schattig! Een kleine knuffel is het! Ging helemaal tegen je aanliggen enzo en ging zelfs nog even slapen op mijn arm! Lovers Echt zó'n cutie!
Ik had hem zo onder mijn jas mee willen sneaken naar huis haha Tong uitsteken Ik ben nu echt zooo vrolijk! Ik kan niet wachten totdat ie eindelijk naar ons toe mag! We gaan hem het eerste weekend na de kerstvakantie halen!
Echt ik ben zooo blij! Alleen over de naam zijn we nog niet uit hahaha! En we gaan misschien in de vakantie nog een keertje naar die mensen toe! Even kijken hoe het met de pup is Lachen
Ik kan het ook niet laten om nog éven een foto te plaatsen Bloos

http://i41.tinypic.com/18yq8m.jpg
Het schatje in mijn broers armen, hij vond zijn vest zo lekker warm!

http://i42.tinypic.com/jl6lbr.jpg
Hij is nu al een vrijdoos haha Tong uitsteken

http://i41.tinypic.com/2jewlxh.jpg
Hier zie je ze alle 8! Lachen

ER STAAT EEN COPYRIGHT OP DE FOTO'S!

En sorry voor het lange berichtje, ik MOEST het even kwijt! Ik ben helemaal happy!

PS.. Weten jullie een leuke, stoere, kort maar krachtige naam? Wat dachten jullie van Dio, of Finn? Lachen

Nou nu is het genoeg gezeur van mij haha! Bedankt voor het lezen! Ik houd jullie op de hoogte!

Ranja

Re: Nieuwe pup!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:45

[LZP] --> [BB]

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:50

Wat een schátje! Lovers Leuk is dat hé, die pupjes!
Wij verwachten deze week ook een nestje Haha!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:53

Ik vind Finn een erg stoere naam.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:58

Schattigheid!
Ik zou ook voor Finn gaan, verder vind ik Lars ook wel leuk ^^

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:01

Wat een moppies!
Ik vind het sowieso erg stoere beesten die stiekem een heel klein hartje hebben Knipoog.
Heel veel plezier van dit (nu nog Knipoog ) kleine ding!

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:02

Wat een schatje,,
We hebben nu zelf ook een nest, heerlijk die kleine hondjes Haha!

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 00:09

LIEFHEEEEEEEEE (L) ik ben verkocht hahah Haha!