blaasontsteking bij hond?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

blaasontsteking bij hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 12:08

Nou het is hier momenteel wel raar, mijn kleine boomer blijft maar bij de dierenarts lopen vanwege een ontsteking, hij is er al 2x aan geopereerd en zit nu op antibiotica (hij heeft een gat wat loopt onder zijn tong heel vaag!) hij is dus onder behandeling van mijn dierenarts.

Begin de laatste tijd mijn rottweiler noeska heel veel te plassen, soms is het echt zoveel dat het gewoon wit is en terwijl ze toch vaak buitenkomt wij dachten aan een blaasontsteking maar heeft iemand enig idee wat dit kan wezen? (we gaan dr maandag meteen mee naar de dierenarts)

vorig jaar mijn Mechelse herder Max in moeten laten slapen die had zo'n erge suikerziekte het was niet meer met Insuline bij te houden volgens de dierenarts (dit hebben we overigens ongeveer een half jaar moeten/kunnen doen toen mochten we niets meer geven anders zouden we haar een overdosis geven) helaas hebben we moeten besluiten dr in te laten slapen

Meavey

Re: blaasontsteking bij hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 20:51

Veel en watererige plas zal wel slechte nieren zijn, urine opvangen en naar dierenarts brengen, dan kunnen ze het testen.