Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovey_ou schreef:Neem je wel een emmer mee en water in een flesje ofzo? Straks gaat die zak kapot
Cyntje schreef:Als je een rit van 7 uur moet afleggen is het denk ik slim om er perslucht bij te laten spuiten met een eventuele toevoeging. Kan men bij de betere vissenzaken
Voordeel is al wel dat je het in de zomer verhuist, is al een stuk makkelijker zonder verwarmingselement want dat wordt in de auto toch knap lastig
Cyntje schreef:Met extra toevoeging bedoel ik geen voer oid
Maar bij de Maanvis hier in Nijmegen vragen ze of je verder moet reizen dan voegen ze namelijk nog wat toe aan de lucht
Cichliden zijn al aardig stressbeesten maar als je het ook omwikkeld met een krant is dat denk ik best te doen
Maareh begrijp ik dat nou goed?? Je hebt maar 1 cichlide?
Plantje zou kunnen maar dan zonder loodje of iets dergelijks, anders kan de zak beschadigen en het is niet goed voor de vis
Cyntje schreef:ja dat heb je met cichlides, die van mij laten elkaar gelukkig met rust
In een emmer weet ik eigenlijk niet... maar dan in ieder geval wel met voldoende water en een deksel erop
Cyntje schreef:Vissen kunnen best wat hebben hoor en cichlides zijn helemaal taaie rakkers