Zijn ergste probleem is zijn allergieen, daarvoor doen we nu zo'n hyposensibelisatie therapie waarbij ik hem zelf moet spuiten.
Hij komt meer bij de da dan ik ooit bij de dokter zal komen.
Alleen al van mei tot oktober waren we alweer 1200 euro kwijt.
Alleen heeft hij het nu vaak koud en als hij het te koud krijgt krijgt hij een soort epeleptische aanval, dan verstijft die helemaal en ik denk dat als dat te lang duurt hij ook onderkoeld raakt, ga ik natuurlijk niet proberen.
Toen gaf iemand me de tip doe hem buiten een dekentje op en ik ben niet zo van de hondendekentjes maar toch maar proberen en het gaat beter.
Alleen heeft hij het binnen ook af en toe koud en ik kan niet de hele dag met een dekentje achter hem aan rennen of een dekentje oplaten, want dan kan die helemaal nergens meer tegen.
De verwarming staat snachts gewoon aan (dus de energierekening liegt er ook niet om

De da denkt omdat hij zoveel kwalen heeft hij daarom nergens tegen kan.
Dat is ook wel vij logisch.
Kent iemand van jullie dit probleem en wat zou ik nog kunnen doen.
Voor dat jullie denken dat hier een wrak ligt, dat is dus niet zo hij heeft verder nog veel plezier en gaat graag mee naar de paarden.
het staat als een paal boven water dat hij niet mega oud gaat worden waarschijnlijk maar op dit moment is hij nog heel fit voor zijn doen.
Dus tips laat maar komen.