Bunnybunch konijnenhokken > ervaringen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bunnybunch konijnenhokken > ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:24

Anoniem

Re: Bunnybunch konijnenhokken > ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:49

Ik ga hier volgend jaar iig een hok bestellen, ze zijn niet duur en ze hebben veel keus.
hier nog zo'n site.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 16:09

Dankje! Die hokken vind ik persoonlijk iets minder dan de KT5. Ook qua prijs voor de grotere. Lachen Denk jij dat die KT5 groot genoeg is voor een hangoordwerg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:34

Jahoor kan makkelijk Ja kan zelfs een gewoon konijn in, maar geen vlaamse reus.

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:37

Vergeet niet dat konijnen groepsdiertjes zijn, dus ik zou er minimaal twee nemen.
Zitten wel grote hokken tussen joh! Bloos!
De meeste die je kan kopen in de dierenspeciaalzaak zijn nog niet groot genoeg om zelf in te gaan zitten! Haha!

Moet wel zeggen; mijn ervaring met konijnen zonder bedrading aan de onderkant of andere aanpassingen beginnen toch te graven en peren 'm.
Mijn twee zijn er kanjers in Huilen van het lachen
Liggen bij ons rubbermatten, dan stenen (van die straatstenen) en dan hakselingen, gelukkig houdt dit ze tegen want ik heb nogal een moordende boxer bij m'n moeder Haha!

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:44

Maar gaas op de bodem is niet prettig voor konijnen, dus daarom hebben die hokken dat niet. En dan moet je ze inderdaad op de tegels zetten.
Dat hok is inderdaad wel groot genoeg als je konijn(en) regelmatig genoeg ook even de ruimte krijgen om echt te rennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:46

Dat van die bodem tegels of gaas was ik idd er vergeten bij te vertellen en beslist raadzaam wil je ze niet van de straat af plukken want als ze één ding wel gaan doen in zo'n hok is het wel.....GRAVEN!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:55

Komt sowieso op tegels te staan. Lachen Hoop alleen niet dat ze 't omhoog duwt, dat heeft ze toen ze heel klein was met een zware binnenren ook al gedaan. Clown