Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miriam91 schreef:Het zal niet zo goed zijn denk ik. Er zit toch boter en suiker en allerlei kruiden in. Ik zou het even in de gaten houden maar opzich hebben hamsters volgens mij een sterke maag. Die van mij probeerd altijd de knopjes van de tv afstandsbediening eraf te eten
ikkiN schreef:Hangt er ook vanaf hoe groot dat stuk was, ik denk niet dat het echt erg is als hij verder gewoon gezond voer krijgt. Inderdaad even nestje controleren
Mijn hamster liep los op het aanrecht, en die was in de groenteschaal geklommen en een hapje van een rode peper genomen, echt heel zielig. Hij bleef zijn neusje maar poetsen. Maar daarna liep ie gewoon weer verder en heb ik hem een verfrissend stukje appel gegeven.
Maar voortaan inderdaad maar gewoon een pinda aan je moeder meegeven om hem mee te lokken
Kaygee schreef:Hmmm ik heb mijn hamstertje een keer aan een pepernoot laten knagen en 2 dagen daarna is zij overleden... Of dat met elkaar te maken heeft is mij nog steeds een raadsel. Gewoon even in de gaten houden.
Ahhhh wat zal die hamster van de peper een branden kontje gehad hebben