Voordat ik mijn andere model foto's laat zien, wil ik eerst even vertellen wat ik allemaal heb mee gemaakt in mijn leven...
Ik woon nu pas een half jaar bij mijn nieuwe baasjes... maar ik ben al wel 11 jaar!!
Voor dat ik bij mijn baasjes kwam... was het helemaal niet leuk

Ik leefde namelijk buiten... wat ik opzich niet erg vind... maar wel als het koud en nat is!!
Maar gelukkig had de zus van mijn nieuwe baasjes mij heel zielig horen mauwen (wat ik overigens heeeeeel goed kan!!

En zij, en anderen mensen, kwamen mij eten geven, want ik was heel erg mager!
Maar toch vond ik alles wel een beetje eng... en rende dan ook gauw weer weg als ze mij wilde vangen.
Op een dag, toen het heel hard regende, had een buurjongen buiten een reismandje neer gezet, met toch wel erg lekker eten.
Hij was naast dat mandje gaan zitten, wat ik eerst eigenlijk niet snapte (het regende!!!), maar toen ik ging eten, deed ie snel het mandje dicht!
Toen ben ik naar het asiel gebracht...

En nu ben ik bij mijn nieuwe baasjes.... waar het mij ook wel heeeel erg goed bevalt!!

Na de eerste dag een paar uur ONDER de bank gezeten te hebben, bleek dat er boven op VEEL beter lag!!

Soms vergeet baasje haar slaapkamer deur dicht te doen.. gehehe

Lekker in het zonnetje...

Jaaaa... beter lui dan moe!!

Mijn nieuwe verwarming mandje... Gekregen van JuravelOX hier op bokt!! Lief he!! en hij slaapt heeeeeerlijk

Jaaa... toen was het nog warm buiten... en dan lig ik heerlijk op een tuinstoel te dromen..

Tsja... en soms knuffelen ze me zo lekker... dan is de bank te klein..

Nou verder heb ik nog maar 1 ding te zeggen: MAUW!!