Onze kat, heeft een paar keer in de week, haar gekke 15 minuten, dan rent ze als een dolle rondjes in de tuin en valt de planten aan
Hebben jullie ook grappige of gekke dingen? die jullie katten doen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

katten zijn gewoon hilarisch
mijn poes is chagerijnig en gemeen, alleen nu ze ouder word komt ze steeds meer bij ons liggen..
Dagmar_k schreef:Ook valt 1 van mijn katten in zo'n gekke bui ook gewoon mijn Jack aan. En die vind het prachtig! Mooiste voor een jack wanneer hij krankzinnig hard door de tuin moet racen met een maffe kat achter je aan..

gelukkig hebben we plastig ballen 
.
) :
whisperramse schreef:Dagmar_k schreef:Ook valt 1 van mijn katten in zo'n gekke bui ook gewoon mijn Jack aan. En die vind het prachtig! Mooiste voor een jack wanneer hij krankzinnig hard door de tuin moet racen met een maffe kat achter je aan..
Haha, ik moest hierom zo lachen![]()

zo heb ik ook nog een geweldige foto, die heb alleen hier niet zal m straks uploaden

is echt heel leuk om te zien
crossmonster schreef:Ik heb er 9 die niet sporen, de een nog gekker dan de ander.
Ik geniet er dagelijks van
De eerste normale kat moet ik nog tegen komen!
Subtiel doet ze het namelijk ook niet, het is meer krijsen dan miauwen!
.
.
.
naar dierenfilms kijken vanwege je kat... Ik heb er maar 1, maar die geeft me werk voor 10
gaat voor de computer zitten (wil meebokken
) en heeft zijn dolle 2 uurtjes elke avond (hij is net een half jaar oud). Super genieten gewoon van die katten!
[HK] De kattenmesthoop. Fun en info over (je) katten! 
rent nu de hele dag achter een kerstbal aan
Innepin schreef:Het allerleukst is dan als ik het laken bij de punten optil met de kat erin en dan met het laken ga schommelen: luid gesmoord gespin gegarandeerd
Niet normaal hoe snel die pootjes kunnen bewegen!