Gekke katten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MaaikeMo

Gekke katten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 15:16

Ik ben wel benieuwd of er ook bokkers zijn, met katten die niet helemaal sporen Haha!

Onze kat, heeft een paar keer in de week, haar gekke 15 minuten, dan rent ze als een dolle rondjes in de tuin en valt de planten aan Huilen van het lachen

Hebben jullie ook grappige of gekke dingen? die jullie katten doen?

Isjtar

Re: Gekke katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 15:19

Wij hebben een kat die wel eens in de sloot heeft gezwommen. En ze was er niet per ongeluk in gevallen hoor Tong uitsteken
Gisteravond werd ik naar dansles gebracht, en ik hoorde wat gerommel in de auto...kwam opeens 1 van de katten op mn schoot zitten. Dat maffe beest gaat altijd in de auto zitten en vindt het totaal niet eng als je dan gewoon rijdt Tong uitsteken

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:10

Een van mijn katten komt altijd gezellig erbij zitten als ik sta te douchen, natte pootjes of druppels op zijn kop: maakt hem allemaal niet uit.

Allebei mijn katten helpen graag bij het bed opmaken: duiken onder het hoeslaken of in de hoes van het dekbed om metrootje te spelen.

Het allerleukst is dan als ik het laken bij de punten optil met de kat erin en dan met het laken ga schommelen: luid gesmoord gespin gegarandeerd Haha!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:14

Die van ons spoort ook absoluut niet. Rent ook vaak als een gek rondjes om vervolgens de bank (panterprint) aan te vallen en keihard tegen zijn speelpaalballetjes aan te slaan zoda ze helemaal over de kop gaan. Hij neemt daarbij ook vaak mijn tenen mee. Verder wil hij dolgraag kijken als ik op de wc zit om vervolgens zelf naar de kattenbak te gaan:p. Hij heeft nog meer gekke streken, als ik nog wat grappigs bedenk zet ik het wel neer. Katten zijn gekke beesten...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:15

Ik heb er 9 die niet sporen, de een nog gekker dan de ander.

Ik geniet er dagelijks van Haha!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:16

ROFL katten zijn gewoon hilarisch Haha! mijn poes is chagerijnig en gemeen, alleen nu ze ouder word komt ze steeds meer bij ons liggen..
Als wij eten en zij ook honger heeft gaat ze midden in de keuken op haar rug liggen *LOL*

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:20

Ja, katten blijven en zijn gewoon hilarisch, gek en onwijs tof!!
Da's toch gewoon genieten?
En die gekke momenten ken ik ook hoor!!
Ik heb dan 2 katten, en als een wilde racen ze dan de trap op en af. Ook dagen ze je echt uit als je dan naar ze toe komt op de trap. Rug hoog en zo'n speelse blik in de ogen.. Fantastisch!!
Ook valt 1 van mijn katten in zo'n gekke bui ook gewoon mijn Jack aan. En die vind het prachtig! Mooiste voor een jack wanneer hij krankzinnig hard door de tuin moet racen met een maffe kat achter je aan.. Haha!

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:33

Dagmar_k schreef:
Ook valt 1 van mijn katten in zo'n gekke bui ook gewoon mijn Jack aan. En die vind het prachtig! Mooiste voor een jack wanneer hij krankzinnig hard door de tuin moet racen met een maffe kat achter je aan.. Haha!

Haha, ik moest hierom zo lachen Huilen van het lachen ROFL
Ken het helemaal; honden en katten, hier van elks een duo en moet zeggen; zonder beestjes zou maar saai zijn hé Haha!
Gisteren zga ik een donkere plek bovenaan het gordijn, dacht dat ik ze dus eens mocht wassen, wat bleek, poeslief zat erin Huilen van het lachen
Mijn ene kat is een mongooltje en als je hem op de grond zet dan spurt ie zo snel mogelijk weg naar de tafel om er vervolgens heel zielig te bleren dat hij niet bij je kan Rolleyes

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:38

Wij hebben sinds 2 weken een kitten, maar ik ben al van menig dat hij niet spoort Haha!
Ze heeft ook haar dolle 10 minuten, dan rent ze de hele kamer onder. Ook is ze uit gekte in de kerstboom gesprongen Huilen van het lachen gelukkig hebben we plastig ballen *LOL*

Ook trekt ze de meest belachelijke bekken, wel erg grappig overigens Haha!.
Bijv. deze (meest voorkomend *LOL* ) :
Afbeelding

Tis wel een schatje hoor Lovers

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:42

whisperramse schreef:
Dagmar_k schreef:

Haha, ik moest hierom zo lachen Huilen van het lachen ROFL

Ik zal het eens proberen te filmen!!! Al sta ik vaak zo te lachen dat ik dat meestal vergeet.. Haha!

Katten en honden, helemaal het einde !!!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:50

Knipoog zo heb ik ook nog een geweldige foto, die heb alleen hier niet zal m straks uploaden Lachen

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:51

MIjn kat spoort ook niet Haha!
ze heeft niet haar gekke 10 minuten, maar haar gekke 3 uur whaha
Ze kent alle kanten op ( loop zelfs tegen de muur op)
Ze denkt dat de kerstboom een klimboom is haha.
Ze knalt regelmatig tegen de deur, tafelpoot en mijn benen aan als ze rent Tong uitsteken is echt heel leuk om te zien

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:53

Dat maakt katten juist zo leuk, het feit dat ze helemaal niet sporen Clown

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:15

Standaart, als mn tweede wekker gaat s'ochtends, begint Sky mn voeten aan te vallen. Verder krapt niets zo fijn als de muur, en ook al heeft ze een mooi zacht warm mandje; in mn gitaartas slaapt beter! Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:59

crossmonster schreef:
Ik heb er 9 die niet sporen, de een nog gekker dan de ander.

Ik geniet er dagelijks van Haha!

zelfde hier, maar dan 3 stuks, zo gek als een deur, heerlijk Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:06

katten horen niet te sporen Haha! De eerste normale kat moet ik nog tegen komen!
Ik heb hier thuis een 10 jarige theemuts die ook elke dag nog door het huis stuitert, het is echt geen gezicht! En overal spoken zien natuurlijk.
Mijn ouders hebben 5 katten, altijd wat te beleven daar. Eentje is een echte kletskous, die praat altijd heel gezellig (als ze van buiten komt bijv moet ze eerst vertellen wat ze gedaan heeft). Wel irritant als ik met mn moeder aan de telefoon zit, hoor je zo'n krijsende kat erdoorheen omdat ze mee wil praten Haha! Subtiel doet ze het namelijk ook niet, het is meer krijsen dan miauwen!

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:14

Prachtig die maffe beesten Haha! .

Ik kwam een keer lopend terug van de paarden en had onze jack russel bij mij. Onderweg kwamen we onze rode kater tegen. Onze jack rende erop af en sprong er bovenop en al rollebollend gingen ze samen over straat Lovers .
Toevallig kwam er net een man voorbij fietsen die mij verwijtend aankeek omdat hij dacht dat onze jack gewoon een vreemde kat had aangevallen en aan het vermoorden was.
Maar t was spelen, hoewel het er heftig aan toe ging Clown .

Elsskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:19

Ik heb er 10 in huis.
Ze hebben allemaal hun eigen, vooral leuke gekkigheid.
Een wil graag tv kijken, en gaat dan op het tafeltje voor de tv zitten.
Maar hij heeft wel zijn eigen voorkeur van programma, en dat zijn dierenfilms.
Dus dan zit ik vaak alleen maar naar dierenfilms te kijken.
Ze weten je toch wel vaak te overheersen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:44

Briljant! Haha! naar dierenfilms kijken vanwege je kat... Ik heb er maar 1, maar die geeft me werk voor 10 Clown gaat voor de computer zitten (wil meebokken *LOL* ) en heeft zijn dolle 2 uurtjes elke avond (hij is net een half jaar oud). Super genieten gewoon van die katten!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:50

Onze (grote harige) kat wou vroeger altijd bij de konijn in de kooi zitten. Nu is deze konijn een jaar dood, en na een jaar heb ik twee andere kleine nijntjes gehaald. Ze zijn al bevriend met de kat maar durf hem er nog niet in de kooi te zetten, dus ik laat de konijnen voor een keer los in de huiskamer. Wat zie ik? De kat zit niet in de konijnenkooi, maar de konijnen wel in de krabpaal met huisje Haha!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:38

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:33

Mijn kat helpt ook het bed opmaken. Als je de hoes over het matras wil doen gaat hij eronder liggen.
En dan vanonder de hoes je handen aanvallen. Echt levensgevaarlijk, je ziet alleen die nagels dan door de stof komen.
Oh en tampons (in het plastic) zijn de leukste speeltjes, vooral om te apporteren.
Onze poes gooit alles in de waterbak, muisjes, elastiek, de tampons waar mijn andere kat mee heeft gespeeld (vooral leuk als er gaatjes in het plastic zitten) oh en deze dame vind het lekker om uit de kraan, wc of uit het bakje te drinken waar mijn vaders tanden in liggen. Supergoor.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 00:09

Hahaha! leuk om te horen Haha!
Onze kat heeft nu kerstbal uit de boom geslagen.. gelukkig van plastic! maar schik het ie er wel mee Haha! rent nu de hele dag achter een kerstbal aan Clown

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:14

Innepin schreef:
Het allerleukst is dan als ik het laken bij de punten optil met de kat erin en dan met het laken ga schommelen: luid gesmoord gespin gegarandeerd Haha!

Hier precies zo! Ik pak dan wel eens een deken of beddegoed oid en dan kruipt die kat erin, gaat liggen, wij schommelen en meneer valt zo spinnend in slaap!!! Haha!

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:56

Mijn kat (heb er eigenlijk 3) vangt schaduwen Haha! Niet normaal hoe snel die pootjes kunnen bewegen!
En alledrie hebben ze dagelijks ook hun gekke buien van als een gek door het huis te lopen, op de zetels te springen en de boel hier op stelten te zetten Lachen

Minder leuk is dat mijn oudste kat raar gedrag begint te vertonen (zie mijn andere topic). Het is nu al een aantal dagen dat hij vaak achter zijn eigen staart aanzit...