Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lonnie schreef:Jahoor. Het is sowieso fijn om te weten en is ook nog wel te berijden vanuit hier hoor.mag tilburg ook?
renee16 schreef:Als hij ook jonge cavia's heeft (dus foktIk heb mijn 2 cavia's naar een man gebracht in Nuenen. Ik weet niet of hij ook echt fokt, maar weet wel dat hij een hoop cavia's heeft.
Kan je het adres via pb geven als je interesse hebt.
Zoezi schreef:Bij mij om de hoek...........maar dat is 40 minuten vanaf EindhovenStaat een groot bord in de tuin cavia's te koop.......
Nog beter, de dierenmarkt op zondag in MOL, kan je kiezen wat je wilt, ook fokkers staan daar, is een aanrader!
ManonR_ schreef:Zoezi schreef:Bij mij om de hoek...........maar dat is 40 minuten vanaf EindhovenStaat een groot bord in de tuin cavia's te koop.......
Nog beter, de dierenmarkt op zondag in MOL, kan je kiezen wat je wilt, ook fokkers staan daar, is een aanrader!
Hé bedankt dat is zeker iets waar ik iets aan heb!! Is dat vanaf een bepaald tijdstip?
ManonR_ schreef:Super bedankt voor je tip in ieder geval. Daar kan ik zeker wat mee! Heb op de website van de gemeente Mol ook allerlei info daarover gevonden!
Zoezi schreef:Dierenwinkels zijn vaak veel erger. Verkopen een cavia zogenaamd als 4 maanden oud terwijl het beest al 3 jaar isZeg niet dat het niet zo is, want ik heb het zelf ook gedaan
Slecht he?? Whahaha