Hoi,
Buiten mijn andere topic over een kat, heb ik nóg een kat (Luna), maar dan bij mijn vader.
We hebben Luna een jaar geleden ongeveer gekocht, en Luna is inmiddels al een jaar of 5/6. (Dus zindelijk!)
Nu is het zo, dat Luna alleen maar mijn vader leuk vind. Ja, dat is heel stom, maar mijn zusje en ik vind ze helemaaal niet leuk.
Mijn vader is op dit moment voor acht dagen naar China voor zijn werk. Mijn paard staat hier ook nog, dus komt mijn zusje of ik hier iedere ochtend en iederen avond in ieder geval om eten te geven aan het paard en Luna.
Overdag, als ik ga rijden, mag Luna gewoon naar buiten.
Maar, nu komt het, 's nachts en een groot deel overdag zijn wij niet hier in huis.
De eerste dag, dachten we dat we de huiskamer deur dicht hadden laten zitten, en dat Luna niet naar de kattebak kon om haar behoefte te doen, dus wij dag 2 extra erop gelet dat ze de deur open kon doen. Maar helaas. Ook dag 2, op exact dezelfde plaats wéér een poepje.
Dit wilde ik niet nog een keer, dus 's avonds van dag 2 de huiskamer deur helemaal open laten staan. Nu was er geen twijfel mogelijk dat ze er door kon.
Nu zie je het al aan komen, 's ochtends wéér een drolletje op dezelfde plaats.
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Ik heb geen tijd om de hele dag hier de kat te zitten aaien (moet ook naa school enzo), 's avonds mag ik hier niet zitten, dus ik heb eigenlijk geen tijd om heel veel aandacht aan Luna te geven zeg maar. (op Zondag en Zaterdag natuurlijk wel).
Ik twijfel wat ik moet doen. De huiskamer deur nu in het slot laten vallen, zodat Luna de kamer niet in kan? Maar gaat ze dan niet ergens anders zitten? En als ze de kamer niet in kan, heeft ze ook geen plekje om lekker te liggen.
Wie heeft er voor mij een oplossing? Want inmiddels ben ik die stank in huis helemaal zat en dat opruimen dat die drollen te hele tijd ook.
Alvast bedankt!