Ik loop stage in Dierenasiel de Doornakker in Eindhoven, en het is super leuk daar! En natuurlijk heb ik daar een aantal dieren zitten die ik super leuk vind, en vandaag een aantal foto's van heb gemaakt. Voor meer informatie over het asiel en welke dieren er zitten is hier een website voor: http://www.dierenasiels.com/adres_asiel.cfm?id=179
Meet Nikkie!
Nikkie is een springlevende poes van 9 maanden oud. Ze houdt van spelen, rennen, slapen en ze kan héél boos kijken.
Ze kan heel dominant zijn naar andere katten, maar als die laten zien dat ze er niet van houden, is ze snel weg. Een held op sokken dus.

Foto's:

Hallo! Ik ben Nikkie, en ik zit in een te gek speelding.

Dit is mijn sexy lijf!

En ik kan heel boos kijken, dus pas maar op jullie!

En nou ga ik nog lekker even spelen! Doei!

Dit is Finja, een anatolische herder van 2 jaar oud. Het is echt een super lieve hond, alleen als ze andere honden ziet beresterk, maar vind je het gek met zo'n groot lijf! Finja had alleen niet zo'n geluk met een baasje vinden. Ze had pas een nieuw baasje, helaas hadden die haar meteen verkocht aan een broodfokker omdat deze hondenrassen veel waard zijn. Gelukkig hebben we Finja terug kunnen halen en nu is ze weer veilig in het asiel aan het wachten op een nieuw baasje.
Meet Finja!

Hallo! Ik zit lekker op een speelweide te spelen!

Lekker rennen!

Springen en gek doen, dat zijn mijn dagelijkse bezigheden!

En lekkere snoepjes krijgen van mijn verzorgsters!

Dagdag!

Groetjes Iris