omdat mijn kat zowat alles als speeltje ziet hier in huis wil ik toch haar 'eigen' speeltjes gaan kopen.
Maar wat is nu echt interessant voor een kat van 6 maanden?
(voor wie mijn vorige topics over haar gelezen heeft, ze is er volledig bovenop en is nog hyperder dan mijn haflinger

Ik heb al vanalles gezien, muisje met lichtje, balletjes, koordjes, een vishengeltje met beestjes aan...
Er is zoveel en wil geen 'gevaarlijke rommel' kopen zoals je ze veel ziet. Pluchen beestjes met afbijtbare oogjes of pootjes ofzo, heb geen zin om mijn kat te zien stikken...
Als wij thuis zijn mag ze zoveel met de spulletjes uit de woonkamer spelen als ze wilt, maar overdag wordt ze in de hal en slaapkamer gezet en daar ligt ze eigelijk maar een hele dag op de venstertablet. Wil haar leven net ietsje aangenamer maken als wij gaan werken zijn.
Dus ja, wat vind jouw kat leuk? Ik dacht eerst aan een tweede katje maar omdat mijn kat gehandicapt is en snel op drie pootjes loopt wil ik haar echt niet afmatten. Ze heeft 's avonds wel een vriendje als wij thuis zijn, mevrouw konijn