Kat plast in mn tas!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_kath

Kat plast in mn tas!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 13:58

We hebben drie katten. Blik, Saar en Juf. Alle drie geholpen.

Blik en Juf waren er eerst en Saar is in februair bij ons gezinnetje gekomen. Daar zijn eigenlijk nooit problemen mee.

Nu is het volgende het geval. Blik is MIJN poezel. Zodra ik me ga aankleden dan ligt hij op mn kleren...zodra ik binnen kom zit hij aan mn hielen geplakt..zodra ik zit (vaak nog niet eens Haha! ) zit hij al op schoot. Als ik hem corrigeer dan gaat hij op de gang zitten jammeren.
Als een van de andere katten op schoot zit...gaat hij demonstratief naast me zitten. En als het hem te lang duurt doet hij heel zachtjes het poesje dat op schoot zit een tikje geven.

Maar wat hij dus nu ook doet..is in mijn tas plassen.

Waarom??!! kan iemand mij helpen?

poes

Re: Kat plast in mn tas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:53

Omdat hij je graag ziet en dat even aan de hele wereld wil duidelijk maken Knipoog Kat is niet dom, net je tasje brengt veel vreemde geuren mee, dus als hij aan iedereen wil duidelijk maken dat jij van hem bent, moet hij je tasje hebben Ja

Goed gevonden e?

De oplossing is gelukkig net zo simpel: tasje nooit laten slingeren maar opbergen Haha!

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 10:09

poes schreef:
Omdat hij je graag ziet en dat even aan de hele wereld wil duidelijk maken Knipoog Kat is niet dom, net je tasje brengt veel vreemde geuren mee, dus als hij aan iedereen wil duidelijk maken dat jij van hem bent, moet hij je tasje hebben Ja

Goed gevonden e?

De oplossing is gelukkig net zo simpel: tasje nooit laten slingeren maar opbergen Haha!

Dat klinkt inderdaad wel een beetje als mijn Blikkepoes! Haha!

Ik heb de tas nu maar op de kapstok gehangen...

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 10:17

Even opletten of hij niet op andere dingen gaat plassen.