Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:vechthondachtige
marielleaartsen schreef:vind dit nu niet echt leuk klinkenCitaat:vechthondachtige
naadje24 schreef:tjeewat heeft het ras er nou weer mee te maken
altijd die vooroordelen
XoNo schreef:Ben je verdorie blind ofzo?! Volgens mij WILLEN sommige mensen graag dat anderen vooroordelen. De TS geeft duidelijk aan dat ze het niet oordelend bedoelde, maar gewoon om aan te geven om wat voor soort hond het gaat. Een pitbull achtige is nu eenmaal van oorsprong een vechthond, niks mis mee en zo bedoelde zij het ook niet, dus voel je niet meteen aangevallen en kijk verder dan je neus lang is. In dit geval ben JIJ vooroordelend bezig!
naadje24 schreef:XoNo schreef:Ben je verdorie blind ofzo?! Volgens mij WILLEN sommige mensen graag dat anderen vooroordelen. De TS geeft duidelijk aan dat ze het niet oordelend bedoelde, maar gewoon om aan te geven om wat voor soort hond het gaat. Een pitbull achtige is nu eenmaal van oorsprong een vechthond, niks mis mee en zo bedoelde zij het ook niet, dus voel je niet meteen aangevallen en kijk verder dan je neus lang is. In dit geval ben JIJ vooroordelend bezig!
en jij moet ff dimmen tegen mij!,wie denk je wel niet dat je bent! ik heb niet samen met je in de klas gezeten ja!
mijn mening is gewoon dat het nergens over gaat om een ras erbij te zetten, eerst al vechthond (klinkt al zozo...want het is geen vechthond,maargoed) en dan pas normaal : pittbullachtige
het is een pup....en een pup is een pup...of dat nou een jack russel is of een duitse dog
Loesss schreef:Haha heerlijk deze rel meteen weer... jullie voelen je wel erg aangevallen.... Als ts had geschreven: een jachthondachtige, was er niks aan de hans geweest....
Chiqa schreef:Loesss schreef:Haha heerlijk deze rel meteen weer... jullie voelen je wel erg aangevallen.... Als ts had geschreven: een jachthondachtige, was er niks aan de hans geweest....
Nou weet je wat het is, het ras "vecterhond" bestaat niet dus dat kan al snel als een vooroordeel overkomen, en dat is het ook eigenlijk, want wat is nu per defentie een vechtershond?
Beter was als er was gezegt een terrierachtige ofzo.
XoNo schreef:naadje, wie denk jij wel niet wat je bent? Ik heb ook niet met JOU in de klas gezeten!
En ik vind het gewoon kinderachtig dat jullie je meteen aangevallen voelen, maargoed, ik zie het al...Bullmastiff verslaafd.Als ze Duitse dog had opgeschreven had ik me ook niet aangesproken of beledigd gevoeld, ook al heb ik er 2. Ze meldde het puur als informatie, omdat het MISSCHIEN wel iets met het ras te maken had.
naadje24 schreef:XoNo schreef:naadje, wie denk jij wel niet wat je bent? Ik heb ook niet met JOU in de klas gezeten!
En ik vind het gewoon kinderachtig dat jullie je meteen aangevallen voelen, maargoed, ik zie het al...Bullmastiff verslaafd.Als ze Duitse dog had opgeschreven had ik me ook niet aangesproken of beledigd gevoeld, ook al heb ik er 2. Ze meldde het puur als informatie, omdat het MISSCHIEN wel iets met het ras te maken had.
nou meid laat je dan eens goed informeren want een BM is geen vechtras!
beetje erg domme uitspraak dus
naadje24 schreef:en jij moet ff dimmen tegen mij!,wie denk je wel niet dat je bent! ik heb niet samen met je in de klas gezeten ja!
Brainless schreef:AUB zeg hou nu eens op. Hopelijk lijkt jouw hond niet op zijn baas, want dan was hij behoorlijk agressief.
naadje24 schreef:Brainless schreef:AUB zeg hou nu eens op. Hopelijk lijkt jouw hond niet op zijn baas, want dan was hij behoorlijk agressief.
het is ook maar net hoe je alles oppakt he
blaffende honden bijten niet
Brainless schreef:... de mijne blaft niet, bijt hij dan wel...![]()