Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gabyfedde schreef:Waarom maar 2 van de 3 vaccinaties gehad?
Maar kan heel goed dat de entingen en zijn lichamelijke conditie ervoor gezorgd hebben dat hij het virus al snel heeft overwonnen. Maar het kan net zo goed een ander virus zijn geweest, in deze tijd van het jaar heerst zoveel... Gelukkig maar dat hij weer is opgeknapt.
Enten is helaas voor geen enkel dier verplicht. En al zou dat zo zijn (net als met de zorgverzekering voor mensen), dan zouden nog steeds mensen de dans ontspringen vanwege het geloof.
Nettieejj schreef:Myn hondje heeft het ook gehad, en die heeft het gered, ookal heeft hij geen vaccinaties gehad (nja, hij heft ze wel gehad, maar de foute, dus ze gaven geen bescherming ) Hier is myn verhaal:
[BB] Onze pup ernstig ziek..
Ik zou toch voor de zekerheid even langs de DA gaan (snap het verhaal niet, maar aan een infuus, dat hielp by ons wel! )
Heel veel sterkte ermee en alles!
Dreeetje schreef:Sorry dat ik het zeg, maar het is altijd beter je hond nergens heen te laten gaan en vooral niet met andere dieren in contact laten vóór ze alle entingen hebben gehad..
Dit is nu natuurlijk achteraf gepraat, belangrijker nu is of het hondje inderdaad parvo heeft .. ga direct naar de dierenarts morgen! als de sodemieter zou ik zeggen! Je zegt dat ze al 2 entingen heeft gehad dus is er hoop! Geen idee wat de DA kan doen maar als er een behandeling is neem ik aan dat je die ook wil! Direct het eerste wat je doet, naar de dierenarts en rap!