De vliegenpopulatie in mijn huis! Deze zoemertjes hebben mijn huis verkozen tot hun heerlijke warme villa. Ja ik hou van dieren maar het kan te gek natuurlijk! 1 van mijn grootste hobbys heeft ondertussen zich ontwikkeld: het doodmeppen van vliegen (met mn spaanse slof werkt het beste heb ik al gemerkt)
Laatst ging ik even lijken tellen na een half uur: vangst 17 vliegenkadavers!
Dan zou je denken dat ze allemaal wel dood waren. HA! Helaas. Dat dacht ik ook. De volgende dag bevonden er zich gewoon weer een stuk of 5 in het luchtruim van mn kamer.. Grrrrrr
Waar ze vandaan komen? Verder dan uit een larf kom ik niet.. Ik hou mn huis schoon, laat geen vuile vaat slingeren en de kattenbak wordt ook om de 2 dagen verschoond dus daar ligt het ook niet aan. Ondertussen moet ik opnieuw witten want overal zitten bloederige plekken op de muur
Vanochtend een nieuwe tactiek geprobeerd: Jagen met de stofzuiger! Helaas vliegen die beesten voor de overweldigene zuigkracht ze kan pakken.Iemand hét idee om er af te komen? Als mn katten er nou achteraan gingen dan had ik 2 vliegen in 1 klap
Maar die zijn niet in to the flycatching...Mn katten komen (nog) niet buiten dus mn huis vergassen is geen optie! (alhoewel, ben ik ook gelijk van mn kattenprobleem af.. haha nee dat was een grapje mensen!)
Bedankt weer lieve bokkertjes!
. Kan het zijn dat je bv niet zulke schone buren hebt, of misschien een marter ergens in je huis?

Of de katten proberen die vliegen te vangen?