Terror vliegen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Preddy

Terror vliegen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 17:52

Naast mijn kattenfrustratie ([BB] Katten veranderen 's nachts in monsters!) heb ik nog een frustratie.
De vliegenpopulatie in mijn huis! Deze zoemertjes hebben mijn huis verkozen tot hun heerlijke warme villa. Ja ik hou van dieren maar het kan te gek natuurlijk! 1 van mijn grootste hobbys heeft ondertussen zich ontwikkeld: het doodmeppen van vliegen (met mn spaanse slof werkt het beste heb ik al gemerkt)
Laatst ging ik even lijken tellen na een half uur: vangst 17 vliegenkadavers! Duivel Dan zou je denken dat ze allemaal wel dood waren. HA! Helaas. Dat dacht ik ook. De volgende dag bevonden er zich gewoon weer een stuk of 5 in het luchtruim van mn kamer.. Grrrrrr Hamer Waar ze vandaan komen? Verder dan uit een larf kom ik niet.. Ik hou mn huis schoon, laat geen vuile vaat slingeren en de kattenbak wordt ook om de 2 dagen verschoond dus daar ligt het ook niet aan. Ondertussen moet ik opnieuw witten want overal zitten bloederige plekken op de muur Gestoord Vanochtend een nieuwe tactiek geprobeerd: Jagen met de stofzuiger! Helaas vliegen die beesten voor de overweldigene zuigkracht ze kan pakken.

Iemand hét idee om er af te komen? Als mn katten er nou achteraan gingen dan had ik 2 vliegen in 1 klap Clown Maar die zijn niet in to the flycatching...
Mn katten komen (nog) niet buiten dus mn huis vergassen is geen optie! (alhoewel, ben ik ook gelijk van mn kattenprobleem af.. haha nee dat was een grapje mensen!)

Bedankt weer lieve bokkertjes! OK dan!

Ragebol1977

Re: Terror vliegen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:03

Ik weet niet hoe je woont maar vliegen in deze tijd van het jaar is niet helemaal normaal. Ik wil beslist niet zeggen dat je een viezerik bent of zo Haha!. Kan het zijn dat je bv niet zulke schone buren hebt, of misschien een marter ergens in je huis?

Edit: Of een lijk Koe
Laatst bijgewerkt door Ragebol1977 op 03-12-08 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Animal_ABC

Re: Terror vliegen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:05

Wij hadden op mijn vorige werk een vliegen-invasie deze zomer, maar dat kwam omdat er vlakbij (een kilometer verderop ofzo) een kippenschuur afgebrand was en de kadavers na drie weken nog niet opgeruimd waren. En dat bij 25 graden... Misschien iets in de buurt?

Enne... zijn het misschien die vliegen die je 's nachts wakker houden? Knipoog Of de katten proberen die vliegen te vangen?