[foto's] Schaap LAMBO eindelijk weer is op bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

polbo

[foto's] Schaap LAMBO eindelijk weer is op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 00:31

Had al een hele tijd geen foto's van Lambo meer geplaatst en dat betekend niet dat we alleen maar stil hebben gezeten, nee helemaal niet Vork
We zijn nog naar een sinterklaas theater geweest hebben nog even buiten gelopen en hebben nog even geholpen stro te pakken (hier onder de verhalen en foto's)

Afgelopen week zijn we naar een sinterklaas theater geweest in beverwijk.

2 weken terug waren we er al even heen geweest om te oefenen en vorige week zondag ging het voor het echt.

Dinsdag avond 11 November kon ik mooi aan het "deur open doen en kinderen aanhoren te zingen" ontkomen omdat ik met Lambo naar Beverwijk moest voor de repetitie van een sinterklaas theater.

Eerst moesten we erg lang rijden en toen we in eindelijk in Beverwijk aan kwamen reden we verkeerd en waren we ongeveer een half uur te laat. Gelukkig hebben we het wel kunnen vinden en was het niet zo erg dat we te laat waren. Eerst kregen we even te zien waar we konden gaan staan naast het toneel en daarna konden we Lambo ophalen want die stond nog even te wachten in de trailer.

Het was best druk met mensen en aan hun reactie te merken toen we binnen kwamen met Lambo wisten de meeste mensen niet dat er een schaap mee zou doen Haha!

Toen we binnen waren werden we eerst even aan iedereen voorgesteld. Ondertussen waren ze al bezig met oefenen en kwam de idee piet al even naar ons toe om wat dingen te bespreken.

Dit zou namelijk de eerste keer worden dat ik niet mee zou gaan met Lambo het toneel op. Nee dit keer moest Lambo het helemaal alleen doen, Naja helemaal alleen niet mar hij moest maar even naar iemand anders luisteren Tong uitsteken

Het toneel stuk hete het cadeau voor de sint en werd dor stichting sisint gemaakt. De idee piet bedacht steeds nieuwe cadeaus voor sinterklaas en Lambo was dus ook 1 van de cadeaus voor sinterklaas.
Afbeelding
Het was de bedoeling dat de idee piet op zou komen en zou zeggen dit schaap kan nog veel meer dan et paard en dan zou Lambo stap moeten doen. De eerst paar keer ging het niet goed omdat ze haar arm niet recht hielt en als je niet helemaal de goede commando's geeft doet Lambo het niet. Dus na even overleggen en nog een keer oefenen ging het goed. Lambo bleef idee piet ook de hele tijd aan kijken van krijg ik nog iets lekkers?

De toneel meneer vond het niet zo'n goed idee en dus gaf de idee piet Lambo maar aan de toneelmeneer Die liep dan met Lambo het toneel af.

Later Probeerde de toneel meneer pieten van het podium te jagen met Lambo en toen kwamen ze uit aan de andere kant van het toneel. Daar aan gekomen liet de toneel meneer lambo gewoon los. dit was eigenlijk niet de bedoeling en Lambo liep alleen weer terug over het toneel naar mij toe. De regisseur vond het wel leuk en liet het vast leggen in het script.

Daarna hadden ze nog even werk bespreking. Lambo was ondertussen wel een beetje moe en ging er midden op het podium tussen alle mensen gewoon bij liggen met zijn hoofd op de grond en viel bijna in slaap. Die mensen moesten wel lachen en vonden hem we heel erg rustig zo tussen alle drukte. Dromen
Afbeelding

Die avond was dus wel geslaagd en zo gingen we tevreden weer naar huis. Langer had het ook niet moeten duren want na een lange rit naar huis en af en toe stopen voor Lambo was ik pas om half 3 weer thuis.

Toen zijn we Zondag 23 nog voor het echt gegaan. Het ging wel redelijk goed. De eerste keer hadden we nog een repetitie en toen ging alles goed. De eerste echt voorstelling deed Lambo geen stap maar begon die te schijten en te plassen maar de rest ging gelukkig wel goed.
De tweede voorstelling deed die wel nestap alleen wilde die de 2de keer niet meer op met de toneel meneer. Hij moest dan namelijk over het toneel rennen en hij had zo iets ik ren nu meteen wel haha. Toen hadden we maar even zijn hoofd de goede richting opgezet en rende die wel goed het toneel op.

Ook de beide keren dat die helemaal alleen het toneel over moest ging goed. Het was echt leuk en de kinderen hebben genoten Pling

hier nog wat foto's:
Repetitie: Lambo verjaagt de dans pieten.
Afbeelding

De bakkers pieten:
Afbeelding

Nieuws piet en hoofdpiet. Dit stukje loopt Lambo los achter hun langs terwijl hun elkaar intervieuwen.
Afbeelding

De toneel mevrouw met de bakkers pieten. De toneel mevrouw is Jette van der meij die speelt Laura in gtst. Ook Aukje (Charlie, gtst) en Marieke (Idols) van Ginneken waren er en nog veel mensen die ook in de bioscoop film's van sinterklaasspelen.
Afbeelding

Dat was het sinterklaas theater dan nu nog even onze wandeling bij het bos. Heb voor het eerst Polly, Lambo en Kruimel in mijn trailertje gehad en het paste precies!!
Kruimel was nog nooit eerder ergens anders mee geweest (behalve 1 keer naar mijn school voor de kleuter maar niet ergens los)

Lambo en Kruimel vonden het erg leuk. Inge mijn buurmeisje was weer mee op Polly en heeft even lekker gereden. Lambo en Kruimel keken veel om zich heen en begonnen soms wat te rennen en elkaar te beuken.

Wij zien andere schaapjes heel ver weg achter een hekje:
Afbeelding

En we lopen toch maar even verder:
Afbeelding

Ik kom er zo aan ik was nog even het info bordje aan het lezen...
Afbeelding

En dit is hoe kruimel rent.. oortje naar achtern gevouwen, kun je veel sneller rennen blijkt Koe
Afbeelding

Ook heeft Lambo van de week even geholpen sto te pakken.
Ik gooide wat los stro naar beneden en daar stond Lambo onder tja dan krijg je dit:
Afbeelding

Lambo nog even buiten aan de wandel voordat het buiten helemaal donker is
Afbeelding

en nog een paar fototjes uit de wei
Afbeelding

Afbeelding

Het kan kloppen als er wat letters in de tekst missen, mijn toetsenbord werkt niet zo goed mee

sambagirl

Re: [foto's] Schaap LAMBO eindelijk weer is op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 00:36

eindelijk weer wat over Lambo, geniet altijd van je verhaaltjes en fotos! Hoe kom je aan Kruimel? Heb ik ergens iets gemist?

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:41

Lambo wordt nog eens echte artiest! Leuk ook dat hij nergens van onder de indruk is! Heb je ondertussen niet veel meer aanvragen voor films of spotjes of zoiets?

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 17:03

ik zag een poosje terug je optreden nog op TV, die mislukte... was bij een of ander programma!!!

Erg leuk om lambo weer is te zien!

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 20:21

Haha ja Sambagirl volgensmij heb je wat gemist. Ik heb kruimel al sinds April. Lambo stond eerst in een kudde met andere schapen alleen stopte de boerderij er mee en werden de schapen verkocht. Lambo wilde ik niet weg doen en toen heb ik er een nieuw schaapje voor Lambo bij gekocht.
Lambo staat nu dus samen met Kruimel en 2 pony's in de wei.

Hier nog een paar topic's die je dus gemist hebt Knipoog
[BB-ITP] [foto's]LAMBO's schapen zusje, Welkom Kruimel

[BB-ITP] [foto] LAMBO en Kruimel in de wei

[BB-ITP] Is het een vogel? Is het een boomkever, nee het is een......

We hebben al wel heel wat dingen gedaan maar nu is het weer even rustig. Maar dat kan zo in eens veranderen. Als ze me nodig hebben weten ze me meestal wel te vinden. Zoveel schapen zie je nu ook weer niet op tv. Al snap ik niet dat ze Lambo niet even gevraagt hebben voor de telle 2 reclame Clown

Ik hoorde idd dat ik laatst nog op tv te zien was bij de 25 meest hilarische audities of zo haha was ik mooi even 23ste Haha! moest wel lache haha...

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:23

Leuk Chantal!!

Lambo staat er weer op zoals ie is! haha... erg grappig!
Kruimel is ook een schatje zeg!!

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:58

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:15

Wat leuk! Haha! je hebt echt een leuk stel!

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:58

Schapen zijn echt geweldig!
Bij mijn vz paard hadden we er ook een, alleen die werd té aanhankelijk.
Als je weg ging ging ie gewoon door de draad heen Nagelbijten / Gniffelen

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 22:13

Ja hij staat er idd op zoals die is haha... vooral die foto dat die onder het stro zit Clown .
Ik heb net even je profiel gezien, echt wat hebben julie het toch mooi voor elkaar daar!
Je 2 shetjes zijn toch mijn favoriet!

Kruimel begint nu toch wel steeds meer schaap te worden hoor! Ze is al bijna wit door de wol. Ben echt benieuwd wanneer dat gaat uitharen.

Hoe gaat het eigenlijk met Barney? Of heb je het nu te druk met je eigen shetlander? Echt cool dat je nu een eigen pony hebt!!

Schapen kunnen echt aanhankelijk worden. Ik heb nu ook de mazzel dat heel Lambo's weiland omheid is met sloot en hek.
Toen Lambo vroeger nog bij mijn verzorg pony stond ging die ook gewoon 3 keer per dag door het draad en is die zelfs 2 keer over het hek heen gesprongen en 1 keer heeft hij zijn hele hokje die die toen had aan de kant geduwt is die over een stuk gaas gesprongen en toen tussen de stal en sloot langs gelopen.

Tja.... en toen moest die daar weg haha die eigenaar van mijn verzorg pony was hem echt helemaal zat Duivel (kan ik me ook wel een beetje voorstellen)

Nu vind die hem gelukkig wel weer leuk als die maar niet meer bij mijn verzorg pony komt te staan.

Kruimel kan er ook wat van die wurmt zich door de kleingste openingen heen. Overal zitten hier dus ook planken en gaas voor het weiland.
Afbeelding
Dit is een foto van hun schuilstal waar dus ook een plank voor het hek zit want hier kruipt ze gewoon netjes onderdoor. Laatst toen ik wortels ging pakken sprong ze ook ineens over een muurtje van 1 meter. Ik schrok me rot komt er in eens een schaap uit de lucht vliegen.

Ik kreeg net nog een paar foto's van het sinterklaas theater gemail.. staat helaas bij dat ik ze niet zo maar ergens neer mag zetten... echt jammer want er zit echt 1 gaafe foto bij. Staat Lambo naast een zittende toneelmeneer en zie je achter lambo nog allemaal poep liggen Haha!

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 23:20

Lambo! Die heb ik gemist! Zat afgelopen week nog aan hem te denken, haha. Leuk om weer een update te lezen!