Wie geeft zijn hond farmfood, en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ik ben niet tevreden over de brokken die mijn hond nu krijgt, en denk er over om over te gaan op Farmfood. Ik zou graag wat van jullie ervaringen willen weten over dit voer.
Heee Janet, ik weet dat mijn nicht dit altijd gevoerd heeft aan haar honden, en ze was er heeeeel erg tevreden over, baloe wou het niet eten toen die tijd, anders had ik het ook gevoerd. schijnt erg goed voer te zijn, precies waarom weet niet meer
Hai, Ik voer al jaren Farmfood. Bevalt heel goed, beide honden doen het er prima op. Ene hond heeft lang gesukkeld met voedselallergie, die kreeg Hills ID (van dat dure voer dat je enkel bij de DA kunt kopen ) maar op Farmfood doet ze het net zo goed.
Mijn hond vond het ook niet te eten. Daarna nog Cavom geporbeerd, hetzelfde verhaal.
Nu krijgt hij geen geperste brok meer, maar krokant. Carocroc heeft ie. Gaat heel goed, samen met 2 maal in de week vuile pens, of rodi, of een rauw ei oid.
Ik voer het ook. In het begin wilde Max het ook niet. ik mix het met vuile pens en nu eet hij de brokjes ook alleen. Je kan het in kleine zakken kopen om het is te proberen. Ze moeten het wel leren eten. En je mag er niet teveel van voeren anders gaan ze aan de diarree.
Helaas mag mijn hond niet op kvv van mijn ouders, dus ze krijgt al geruime tijd Farmfood, imo de beste oplossing dan. Wel duur, maar ik ben blij dat ik geen chemische brol meer in mijn hond duw. Haar ontlasting is ook veel beter als op Royal Canin.
Ik betaal hier 40 euro voor een zak van 15 kilo , dat vind ik wel duur ja. Maar dat komt mss omdat ik haar vorige eten (Royal Canin) via via tegen een voordelige prijs kon kopen .