Mijn geweldige beessies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Catori

Mijn geweldige beessies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 08:30

Gisteren een dag vol tegenslagen, het hield niet op.
Na mijn werk hing ik uitgeteld op de bank toen ineens de kop van mijn hond op mijn been lag. Twee tellen later lag ze tussen mijn benen op de bank.
Nog even later kwam de kat aangerend (dikke vriendjes met de hond). Kat er ook bij, bovenop mijn buik.

Wat een geweldig gevoel!! Samen met mijn beessies! Mijn lieve dieren die niet zeurden over de afwas, die niet zeiden dat ik een oplossing moest gaan bedenken voor de problemen. Mijn lieve dieren die er gewoon voor me waren, me lieten zijn wie ik ben.
Terug naar mezelf.
Gewoon, mijn lieve vriendjes.

Pluttersput

Re: Mijn geweldige beessies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 09:59

Ik ken dat gevoel zo goed, wordt daar altijd weer blij van Lachen Fijn dat het bij jouw ook zo'n gevoel opwekt Lachen

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:02

Geweldig he, dieren!
Ik ken het precies!! Zo zijn mijn dieren ook!
Zo makkelijk, zo lief, zo begrijpend. Lovers

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:00

Ze voelen toch echt aan wanneer je gewoon even een beetje liefde nodig hebt. Heel speciaal eigenlijk, want zo zit de natuur van zo'n beestje niet in elkaar.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:01

Aan de ene kant niet, maar aan de andere kant, de aard van het beestje is om heel goed op lichaamstaal te letten. En dat doen ze dan ook als geen ander Lachen

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:07

En dát is inderdaad een reden dat ik niet kan leven zonder dieren.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:28

Heerlijk... Lovers

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:33

Aah, ik herken het volledig Lachen Heerlijk he, die beestjes om je heen met hun trouwe oogjes!
Soms heb ik inderdaad ook zo'n moment en dan kan ik ze wel 'doodknuffelen'. Bloos

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:10

Aaah daar hou ik ook zo van, elke avond lekker op de bank volgestouwd met honden en katten Haha! Dat is het mooiste wat er is... Knipoog

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 20:30

Als mijn hond me dan aankijkt met haar trouwe lichtbruine ogen, dan kan ik haar inderdaad wel te pletter knuffelen. De tranen kunnen dan soms in mijn ogen springen van mijn beessies.

Nu ook weer, kat zit gezellig naast me op het bureau, weliswaar met zijn dikke kont op het draadje van de muis, maar ach. Hij is hier als zwerfkat gekomen en na 3 weken zat hij op mijn bed 's morgens mijn gezicht te wassen als ik wakker was ( was soms wel auw dat ruwe tongetje.....)

Mijn hond die tijdens het wandelen even haar neus in mijn hand stopt omdat mijn gedachten heel ver weg zijn.....

Ik hou van mijn beessies!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:12

Dat gevoel heb ik ook zo vaak en dan vooral bij onze 3 jarige duitse dog Indy, die heeft ogen waar ik in wegsmelt en duwt af en toe die heerlijk grote neus in je gezicht of geeft je een lebber dwars over mijn smoel Lovers Soms zit ze naast me op de bank (en dan torent ze boven me uit *LOL* ) en dan kan ze me zo heeerlijk aankijken, gelukkig is ze lekker groot, die kun je tenminste flink stevig vastpakken, heerlijk!!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 22:00

Heerlijk is dat, lekker lui op de bank met één kat op mijn benen en de ander op mijn borst, zodat ik mijn kin op hem kan leggen.

Ik kom dan altijd weer helemaal bij Haha!