Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Sinds we verhuist zijn komt het gelukkig niet meer zo veel voor. Heel af en toe een levende kikker maar die zet ik gewoon via de voordeur buiten en die huppelt weer vrolijk weg.
komt ie vol trots zijn liefde betuigen aan je door een kadootje in de vorm van een muis mee te nemen
krijgt ie op zn falie 

. muizen vind ik trouwens nog niet zo heel erg hij neemt soms ook ratten en andere grote dieren mee. laats stond ik buiten ook ergens op kijk ik ligt er zo'n muizen hoofd onder mijn voet
dat was net wat minder
KiWiKo schreef:achutkomt ie vol trots zijn liefde betuigen aan je door een kadootje in de vorm van een muis mee te nemen
krijgt ie op zn falie
katten zijn zooooo lief
Ik krijg ook regelmatig kadootjes van mijn katten........ alleen de eend kon helaas niet door het kattenluik heen, dus die heb ik buiten mogen vinden
komt tie vrolijk 'kijk mij baasje!' 
die hield zich expres dood. dus kat en eend gescheiden. Beest liep luid kwakend weg
suuzepuus schreef:je legd toch geen dooie beesten weer buiten?? die gooi je dan toch weg?!?!
Geen idee wat de bedoeling van mijn moeder was. Misschien gunde ze de poes een lekker hapje.
.
Ze helpt me dan wel mee, maar toch... (ach ja, ik heb haar sinds ze 3 weken is, moeder doodgereden. Met de hand groot gebracht en ik ben nu dus haar surrogaatmoeder. Inmiddels is ze al bijna 10! )
dat ie hem weer losliet...) Vouwt verder ook alles door het kattenluik naar binnen. Wordt in de lente dan ook vaak rennend als de bliksem richting huis gesignaleerd met moeder en vader Merel op zijn hielen
. Maar hij brengt ze dus levens binnen en wil er dan mee spelen. Aan zijn gegrom kun je dan horen dat ie weer wat heeft. Nu is hij verder goed opgevoed, dus ik kan zorgen dat ie het loslaat, dan zet ik poes weg zodat ie er niet bij kan komen. Levende vogels gan weer naar buiten, dode in de kliko en gewonde... ja die gaan vaak toch snel erna dood door de stress.

Huge duif en piepklein katje. Echt schattig was dat.
Dik grommen en weglopen als wij het beestje wouden pakken.
). Laatst zat er ook een HUGE spin in huis. Kat erbij gezet. En die gaat er vrolijk op slaan steeds
Dus toen maar de hond erbij gezet en weg spin