Vanmiddag zijn we ( mijn vriend, schoonvaders, Nestor en ik ) lekker naar de bossen geweest.
Opzich niet echt iets nieuws voor mij en Nestor, aangezien wij samen bijna iedere dag de bossen in gaan, maar mijn vriend bijv. gaat eigenlijk nooit mee.
We hadden het geluk dat het ook nog eens lekker begon te sneeuwen.
Ik weet niet of iemand hier de Bokkenrijder kent ? Nou daar zijn we naartoe geweest ( de bossen er om heen dus ), we zijn flink een eind weg geweest, daarna nog lekker weesten eten bij de Bokkenrijder zelf

Toen wij naar binnen gingen daar, kwam er ineens een teckel op Nestor afgevlogen, die hem vervolgens ook flink in zijn neus beet.
Terwijl Nestor die teckel nog geen eens gezien had, ik heb hem vriendelijk verzocht om zijn hond de volgende keer bij te houden ( het was een kind ).
Uiteindelijk zaten we aan een tafel, Nestor zat tussen mijn vriend zijn benen. Komt ineens die jongen met teckel weer naar binnen, teckel vliegt weer op Nestor af, maar er zit totaal geen agressie in mijn hond, dus die deed niks.
Mijn vriend heeft die teckel eens eventjes flink vast gepakt, zijn ze nou helemaal :evil:
( dat moesten we wel, want de jongen zelf deed helemaal niks, en het zag er niet naar uit dat de teckel zelf los wilde laten)
Al met al toch een leuke dag, we waren om 6 uur thuis.
Nou hieronder wat foto's.
Let op: Nestor zijn tuig ziet zeker niet te strak, maar dat lijkt wel zo op de foto's:
Foto's zijn misschien niet helemaal scherp, maar zijn met een telefoon gemaakt.

Nestor in het koude water, gekke hond !! Hier nog geen sneeuw.

Nestor en ik

En nog een foto van de bokkenrijder zelf ( Sorry, HELE slechte foto )

Gr. Angie