Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

onze hond doet zulke dingen ook! en dan bijvoorbeeld ook heel laag bij de grond lopen/gejaagd rennen met zen staart half tussen zijn benen, blaffen, grommen etc etc
Bedankt! Ik ben meteen gerustgesteld. Ik heb altijd wel met honden gewandeld en gespeeld, maar dit gedrag kende ik echt nog niet. Helemaal omdat hij zo rustig is verder, schrik ik er behoorlijk van als hij zo tekeer gaat. En hij is echt supersnel, wat natuurlijk past bij het ras. 'T is echt een schat van een beest en hij vindt mij ook lief gelukkig, dus als jullie dit gedrag herkennen van je eigen hond, weet ik genoeg.
femmefatale1 schreef:Ik heb het gevoel dat hij je uitdaagde om te spelen, maar dat kan natuurlijk anders zijn..
Mijn hond gromt en blaft dan ook en duikt met de borst op de grond met de voorpoten in de starthouding.. klaar voor vertrek..
Kan je op dat moment niet eens een foto van em maken? Of nog beter.. een filmpje..
. Wat jullie zeggen past echt helemaal in het plaatje. Zo zie je maar weer, als je met dieren omgaat is het goed om meer van ze te weten, onder andere hoe ze communiceren met soortgenoten!