Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:een serie-killer dus....nou ja,die heb je bij mensen ook ....
gevangenisstraf heeft hij al...
Meetje22 schreef:Heb dit wel met hamsters meegemaakt.
Ik heb altijd 7 ratten gehad in dezelfde kooi ( lees kooi van 1.5 bij 1.5 bij 1 meter)
Nooit problemen mee gehad.
Heb ze altijd als zeer sociaal ervaren.
Citaat:verder vond ik het raar bij deze 2, dat als je ze uit elkaar haalde dat ze niet naar elkaar terugliepen...
bromfiets schreef:Naaktratten hoef je bijvoorbeeld ook niet bij gewone ratten te introduceren, dat gaat zeker fout
geerke schreef:een serie-killer dus....nou ja,die heb je bij mensen ook ....
gevangenisstraf heeft hij al...
Ragdollcat schreef:En ik maar denken dat het heel sociale dieren zijn, behalve als er eentje zwak is en of dood gaat, bah, maar het is wel eigenlijk de natuur he, zwakkeren en of doden worden opgeruimd.
Citaat:Ik heb het in ruim 10 jaar ratten houden nog nooit meegemaakt, gelukkig, maar mocht het wel ooit gebeuren dan zou het voor mij geen reden zijn om ratten uit elkaar te halen
Citaat:He bah, goed dat ik dat weet, had vroeger altijd ratten gehad maar wel in eentje in eigen kooi, en kreeg veel aandacht van mij en kwam veel uit de kooi.
Nou, ik zal in de toekomst nooit 2 ratten tegelijk nemen, bah wat een horror is dat zeg.
En ik maar denken dat het heel sociale dieren zijn, behalve als er eentje zwak is en of dood gaat, bah, maar het is wel eigenlijk de natuur he, zwakkeren en of doden worden opgeruimd.