Hondenkussen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Hondenkussen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 00:09

Onze hond is gek op zijn kussen, maar helaas zag ik vanmorgen dat er een klein gaatje in zit.
*lees: ik vroeg me af waar al die witte balletjes op de grond vandaan kwamen*

Heeft iemand ervaring met de aanschaf van losse hoezen?
Heb vandaag een beetje rondgekeken, maar voor de prijs van een losse hoes, kan ik net zo goed een heel nieuw kussen kopen.

Pollewoppy

Re: Hondenkussen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 10:33

Ik heb voor onze vorige hond wel eens nieuwe hoezen gekocht, die waren toen niet zo deur. En het was handig voor als de ander in de was zat. Dat kon hij gewoon op zijn kussen liggen.

Maar als de hoezen die jij gezien hebt net zo duur zijn als een nieuw kussen, dan zou ik denk ik voor een nieuw kussen gaan, omdat er in die ander toch al een klein gaatje zit en de witte balletjes er al uit komen.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 10:53

Liezel1 schreef:
Onze hond is gek op zijn kussen, maar helaas zag ik vanmorgen dat er een klein gaatje in zit.
*lees: ik vroeg me af waar al die witte balletjes op de grond vandaan kwamen*

Heeft iemand ervaring met de aanschaf van losse hoezen?
Heb vandaag een beetje rondgekeken, maar voor de prijs van een losse hoes, kan ik net zo goed een heel nieuw kussen kopen.

Klopt, vaak scheelt het niet heel veel, De hoes is ook het duurst aan het kussen.
Ik weet natuurlijk niet wat voor spul het is, maar misschien is het te naaien/plakken?

En anders zou ik voor de veiligheid een nieuw kussen halen. Vulling lijkt me niet goed voor de maag. Knipoog

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 10:57

tip Haha!

gooi de balletjes over in een oude dekbedhoes, dichtknopen of naaien en oude hoes eroverheen.

pas op, die nare balletjes zijn vreselijk statisch en het is een vervelend werkje om alles over te gooien.