Ik heb een probleempje..
Mn poes is een beetje te slim.. Ik woon in een huurhuis met ramen (duhh)
het raam bij de keuken is extra beveiligd met 2 zij slotjes. Maar mn raam aan de voorkant heeft dus alleen zown langwerpige staaf, met gaatjes, dat je het raam open kan doen (ja weet het even niet anders te omschrijven

Aan het voorraam zit dus verder geen vergrendeling.. En poes lief heeft ontdekt dat ze gewoon met haar pootjes net zo lang naar boven kan duwen totdat het raam opengaat. .ze heeft hem in no time open en klimt dan naar buiten..
Ik woon niet in de achterbuurt maar er wordt hier nogal eens ingebroken en er lopen hier nogal wel wat (dronken) jongelui over straat.
Als de poes dus zin heeft maakt ze dus gewoon midden in de nacht dat raam open, en ik wil/kan dus gewoon snachts niet slapen met een raam dat open staat, heel simpel..
Ik heb vanmiddag de woningbouw gebeld of ze misschien op ons voorraam ook slotjes aan de zijkant willen zetten omdat poes het raam open maakt..
Begint die vrouw me toch uit te lachen !
Daar beginnen ze dus niet aan!
Ik wil mijn poes snachts niet buiten dumpen, maar ik slaap zo ook niet rustig!
ik heb nu een touwtje langs de verwarming gespannen zodat ik de poes niet naar buiten hoef te gooien (dat vind ze ECHT niet leuk namelijk) maar ja dat is echt spuuglelijk!
Ik snap echt niet wat voor moeite het nou is voor de woningbouw hoor..
Weet iemand toevallig een constructie dat mijn poes het niet meer open krijgt???
Alvast bedankt