"Kruimel is een stoere straatkat ! We hebben haar als klein kittentje van de straat af geplukt en is sindsdien nooit meer bij ons weggegaan. Ze was knap verwilderd toen ze bij ons kwam, spek van het aanrecht jatten. Oh, wat heeft mam lopen vloeken soms
. Wat ons opviel is dat haar pootje steeds dikker werd, maar elke keer slonk het weer dus wij dachten dat het niets ergs zou zijn. Tot dat haar hele poot op een dag zo dik was dat hij openbarste.. Goor dat het was! Een compleet gat in haar achterpoot, je kon zo alle pezen zien zitten.. Advies van de DA was amputeren of in laten slapen. Natuurlijk hebben wij voor amputeren gekozen. Wij konden inmiddels niet meer zonder haar! Kruimel heeft de operatie goed doorstaan, en gaat inmiddels alweer bijna 2 jaar door het leven zonder pootje!
Ze is niet zielig, want van alle katten die hier lopen. (4) Vangt zij de meeste muizen, springt zij op de hoge kasten en is zij de baas in huis!
Onze kat drinkt al jaaaren uit het zwembad, dat water is namenlijk véél lekkerder als dat normale kraanwater..
Altijd gaat het goed.. Tot ze voor mijn ogen in het zwembad valt !
. Camera weggelegd en poes uit het water gevist.
Arm beestje helemaal nat
. Maar daar moesten natuurlijk foto's van gemaakt worden
! (Kat is helemaal afgedroogd met een handoek en is voor de verwarming helemaal opgedroogt)

Arm beestje

: mijn kat! die achtervolgde een eend tot in het water. Die eend verbaasd kijken joh!
alhoewel het indd leuk was om een plonsfoto te hebben, maar ik snap ook wel dat je zo schrok dat je je camera eerst aan de kant heb gegooit