Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiSSy schreef:ik zit op internet al rond te kijken voor opvangadressen rondom Almelo. ook kijk ik op marktplaats of ik via daar een konijntje een nieuw thuis kan bieden
LiSSy schreef:zucht.... moet dat nou?
er zijn duizenden konijntjes die alleen zitten en die daar echt niet dood aan gaan.
beestje kan elke dag los rondlopen en zal alle liefde van de wereld krijgen.
in zit niet in de luxe positie dat ik een zodanig groot hok kwijt kan om 2 konijntjes aan te schaffen
LiSSy schreef:kan je elke cavia zo bij elk konijn in zetten? dat is misschien wel een optie. om er dan een kleine cavia bij te halen zodat het beestje toch niet alleen is.
Coot schreef:cavia en konijn vind ik persoonlijk geen goed idee, een cavia gedraagd zich heel anders dan een konijn, het is zeg maar een Nederlander dumpen bij een chinees, ze zullen elkaar niet of slecht begrijpen..
x_Marr schreef:Dat is nou echt dierenwinkel informatie he![]()
Verkeerde info......
Niks is beter dan alleen zitten, alleen met een soortgenoot zitten.
Ezumii schreef:Ik dacht precies hetzelfde als jij, van zucht moet nou elke keer.. Ik had ook een konijn alleen zitten wat daar zeker niet dood van gegaan was. Maar als ik zie hoe ze opgeleeft is nu ze een maatje heeft, kan ik me niet meer voorstellen dat dat beest haar hele leven alleen had moeten zitten. Ze doen álles samen, wassen elkaar, liggen tegen elkaar aan en spelen de hele dag. Een konijn alleen is gewoon bij lange na niet zo gelukkig als dat ze met zijn tweeën zijn.
Als hij toch elke dag rond mag lopen, dan denk ik dat ze nog liever met zijn tweeën in zo'n klein hokje zitten voor een tijdje dan altijd alleen moeten zijn..