) begin ik me steeds meer af te vragen of honden tv kunnen kijken.Ze zit er vol overgave, om het zo maar even te noemen, naar 'te kijken', super geconcentreerd.
Naar 4 keer Gypsy te roepen kijkt ze pas op..
Dusja, ben benieuwd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) begin ik me steeds meer af te vragen of honden tv kunnen kijken.
)

)
en toen riep mijn moeder op dat filmpje: Boesje, kijk eens! (ze was de hond aan het filmen) en toen keek de echte Boesje op..

Nijn schreef:Een hele poos terug is er een ''onderzoekje'' op tv geweest van Martin Gaus, dieren kunnen geen tv kijken zoals jij bedoeld, wel kunnen honden geobsedeerd zijn door de bewegingen en warmte

Mijn twee bullen vliegen bijna door de tv heen als er een kat of hond door het beeld loopt! Ook zonder dat het geluid aan staat. Dus ze zien wel degelijk iets. Al staat er gewoon een film aan (en dus niet zoiets als animal planet
) en er loopt zomaar een hond of kat over de stoep achter de acteurs langs, zelfs dan vliegen ze van de bank af. Dus degene die beweerd dat het niet kan, mag hier komen kijken
LimaMambo schreef:ja hoor dat kan
ik zat vaak animal planet te kijken en dan ging mijn bullterrier die nu bij mijn ex zit altijd tv kijken
als die dan een hond zag en die liep uit beeld, ging die achter de tv zitten zoeken waar die was gebleven
(dan gaat ze zoeken achter de tv, naast de tv en in het verlengde van de tv..)