ik zag het net voor de eerste keer, en het steekt niet uit zegmaar. Het is net alsof er een stuk walnoot in haar oor zit

maar ik kan er gewoon aanzitten, maar ik durf het er dus niet uit te halen, straks is het wel wat raars.
M'n cavia is net een. En waar we ze vandaan hebben zijn wel meer rare dingen, want de andere heeft 5 tenen teveel
Maargoed, iemand een iedee wat het kan zijn, en of ze uit de kooi bij de andere moet als het eventueel besmettelijk is?
En sowieso is dit via internet moeilijk te beoordelen. Als je echt je zorgen maakt, ga dan even naar de DA ermee. 
) ik natuurlijk heel erg bezorgd, maar het beestje heeft nergens last van gehad. Ontlasting ed. bleef ook gewoon normaal.
Atje, mijn cavia, had niet ook aan 1 oor. Dit was overtollig oorsmeer wat hard was geworden. Ik ben ermee naar de dierenarts gegaan. Die heeft dit soepel gemaakt met een oogzalf voor hond (één van de weinige antibiotica waar een caaf tegen kan) en heeft het er vervolgens met een ronde pincet (zonder scherpe randjes) het eruit gehaald. Ze heeft me wel duidelijk gemaakt dat ik dat nóóit zelf moet doen. Het caviaoor is, net als veel oren, makkelijk te beschadigen.