De nieuwe aanwinst! (voor het eerst haar halsbandje om)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Escada

De nieuwe aanwinst! (voor het eerst haar halsbandje om)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 12:46

Jaja, gisteren was het zover Haha! 1,5 uur gereden naar Nijmegen, waren de weg ook nog kwijt maar we waren gelijk verkocht en namen haar meteen mee Haha! Ze is erg speels en terroriseert de hond hier in huis Duivel haha.
Ze heeft nog geen naam, wijzelf dachten aan: Muis,Frummel,Silvy,Chanel,Noortje of Luna in die richting Clown
Vannacht ging ze mee naar mijn slaapkamer, werd wakker in een lekker nat bed, oftewel, ze lite merken dat ze nog niet zindelijk was Bloos Ze is nu 9 weken oud( 10 September) en haar moeder is een siamees.

Naamloos moest eraan geloven dat ze haar halsbandje omkreeg vanochtend met komische foto's ! Haha!

Zoo, eindelijk in de auto op weg naar huis!
Afbeelding

Help, een nieuw huis! Snel verstoppen op de nep-openhaard! Clown
Afbeelding

Hier voel ik me veilig!
Afbeelding

Wat zie ik daar?
Afbeelding

Er zit een monster onder de openhaard! Koe
Afbeelding

Bah, een halsband vind ik niks Boos!
Afbeelding

Eng ding om me nek, help!
Afbeelding

Ga van me af!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nu weg met die camera Tong uitsteken
Afbeelding

Tot de volgende keer! Doei, doei
Afbeelding

Anoniem

Re: De nieuwe aanwinst! (voor het eerst haar halsbandje om)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 13:02

Hihi, wat een schatje. De mama van mijn kitten was ook een half-Siameesje (waarschijnlijk), die leek er wel een beetje op.

Veel plezier met haar (overigens, heeft je halsbandje wel zo'n catsafe-sluiting? Anders kunnen er lelijke dingen gebeuren... Ik waarschuw je maar)!

CairaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 13:55

wat een plaatje! alleen ik vind dat bandje ook erg eng hoor, als ik zie hoe gek mijn kittens af en toe doen.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 13:58

wat een lief ding zeg!
Mooi getekend ook.
Maar idd oppassen met het bandje.

Hollsteiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 14:02

grappig dat je je kitten frummel wilt noemen. is al de 3e die ik dan zou kennen terwijl ik het eerst nooit hoorde

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 14:11

Wat een schatje! Op de vijfde foto kan je wel zien dat ze een beetje siamees is. Wat mal dat ze nog niet zindelijk is. De meeste kittens die hier in huis rondlopen (we zijn pleeggezin voor het asiel, verzorgen, vertroetelen kittens) zijn met een week of 6 echt wel zindelijk. Nu hebben we er 3 van rond de 10 weken en die zijn heel zindelijk. alleen als de bak heel vies is, willen ze er wel even naast gaan zitten. maar veel plezier gewenst met het kleine monster.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:18

Erg leuk katje. Het bandje vind ik wel héél erg gevaarlijk. Vooral omdat hij duidelijk te los zit en ze er nu al in zit te bijten. Ik heb het al vaak meegemaakt dat katten met kapotte kaken het asiel binnenkwamen omdat ze uren vast hadden gezegen met het bandje in hun bek...... Hier dus ook nooit bandjes meer.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:24

Wat een eeeenig katje!!!
Ik vind het een echte Shiloh!!! Dat is een naam die bij haar past Haha! (en tevens de naam van het kindje van Brad en Angelina, hihi)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:01

Ga met de meeste van mn voorgangers mee, doe dat bandje alsjeblieft af, daar is ze nog veel te jong voor en heeft geen enkele functie....
Veel plezier met je katje!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 22:58

Over dat bandje, het was gewoon om haar alvast eraan te wennen. We hebben meerdere jonge katten gehad dus we weten wel wat we moeten doen Knipoog

En ze heeft nog steeds geen naam, de enige boktkitten zonder naam(BZN) hahaha Clown

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 23:02

Wat een schatje!

Wuis schreef:
Erg leuk katje. Het bandje vind ik wel héél erg gevaarlijk. Vooral omdat hij duidelijk te los zit en ze er nu al in zit te bijten. Ik heb het al vaak meegemaakt dat katten met kapotte kaken het asiel binnenkwamen omdat ze uren vast hadden gezegen met het bandje in hun bek...... Hier dus ook nooit bandjes meer.

Ik ben er ook geen fan van. Mijn vorige poes heeft zichzelf opgehangen aan haar bandje..
Heb er nu weer een kitten bij, krijgt ook echt geen bandje!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 23:31

We doen haar nu af en toe een bandje om als onze andere 2 katten ook beneden lopen, en we houden haar elke seconde in de gaten hoor Bloos !
Ze heeft een halsbandje om zodat onze andere katten haar kunnen horen. Ze terroriseert nogal de boel hier+ onze katten en de hond moet er aan geloven Tong uitsteken Nu sprinten de katten opzij als ze het belletje horer Clown

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 12:44

een paar leuke namen:
fristi
spa (fruit,blauw enz)
haas Clown
M&M
doopy
sneezy

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 15:42

Je hebt tegenwoordig bandjes die los schieten als er maar enige vorm van druk op komt!
Die dingen hebben wel degelijk nut en snap dus niet waarom het een probleem is dat de TS haar kat een bandje om doet.

Leuke kat!