Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
J0sef1entje schreef:Jazeker, toen we thuis kwamen van de veearts, kwamen ze meteen vragen hoe het was afgelopen. We waren gewoon met de geit in de auto gesprongen terwijl die mensen nog in de tuin stonden. Toaal geen blik meer waardig gegund of aan uitwisselen van gegevens gedacht. Eerst met de geit naar de veearts daarna die mensen wel weer opzoeken, ik weet tenslotte waar ze logeren. Het is allemaal keurig afgehandeld, die mensen zijn zich ook rotgeschrokken.
CarolShadow schreef:Het ras wat jij omschrijft, is waarschijnlijk de husky.
Deze honden staan erom bekend dat zij altijd onbetrouwbaar blijven.
Eigenaren van dit soort honden zullen hiermee mij misschien gaan aanvallen, maar het is algemeen bekend dat deze honden in andere dieren een `bedreiging` zien.
Verder vind ik wel dat je hier een melding van moet maken, als dit al de zoveelste keer is. De eigenaar van de hond is hiervoor aansprakelijk ( de hond moet immers aangelijnd zijn, buiten de gebieden waar het toegestaan is de hond los te laten)
Sterkte met het herstel van de geit.
En maak alsjeblieft een melding!
CarolShadow schreef:Het ras wat jij omschrijft, is waarschijnlijk de husky.
Deze honden staan erom bekend dat zij altijd onbetrouwbaar blijven.
Eigenaren van dit soort honden zullen hiermee mij misschien gaan aanvallen, maar het is algemeen bekend dat deze honden in andere dieren een `bedreiging` zien.