Maar ik heb altijd beestjes om mij heen gehad en zo ontstond het idee om een kat/poes in huis te nemen. Via Marktplaats vond ik een leuke 5 jarige poes waar de beschrijving klopte met mijn eisen lijstje. Gaan kijken en inderdaad een leuk beestje en maar meteen meegenomen.
De volgende dag werd ik een beetje snotterig wakker, nog grappend tegen een collega gezegd van 'ik zal toch niet allergisch zijn' maargoed, tijd van het jaar, zal wel een verkoudheidje zijn.
Zo had ik maandag dus een hele pijnlijke keel, liep te hoesten en te doen, dikke ogen.. Vast een flinke verkoudheid. Maar donderdag raakte langzaamaan mijn stem kwijt terwijl die keelpijn toch over leek. Heel de dag van huis geweest en eenmaal thuis weer als een gek snotteren.
Gister kwam ik op mijn werk, zonder stem, piepend en happend naar lucht van benauwdheid, dat mijn collega's het toch wel tijd vonden dat ik héél snel naar de dokter ging. Oké, ik bellen (fluister piepstemmetje) en die receptioniste vergat haar kruisverhooor, vroeg niet eens waarom, ik kon meteen komen

Een inhaleerding gekregen om mijn longen te ontzien en bloed laten prikken om te kijken waar het door komt.
Maargoed, zelf weet ik dus wel waar het door komt..
Mijn poesje moet dus weg

Dus als iemand nog een lieve huispoes zoekt..