mijn vriend komt vanochtend aan op zijn werk, zit er doodleuk een kreupel katje voor de deur...
Kreeg ik daarnet telefoon van hem met de vraag of hij er niet mee naar de dierenarts mag gaan omdat hij vreest dat het pootje gebroken is.
Voor mij allemaal goed, waren al lang op zoek naar een leuk katje, en het lijkt me ook wel leuk zo'n beestje te helpen. Het is een heel levendig diertje, nog vrij jong, en het probleem is, mijn vent is zijn hart al lang verloren

Wij gaan er vanavond dus mee naar de dierenarts, en als het beestje geen chip heeft en kan genezen, dan krijgt het bij ons een nieuwe thuis!
Maar wat als het beestje wel een chip heeft en van iemand is...? Wat moeten we dan doen? De kosten zouden volgens de dierenarts tussen de €30 en de €50 liggen, als ik het beestje daarmee kan helpen en mee naar huis kan nemen vind ik dat super, maar zou het zonde vinden als ik het betaal en dat de eigenaars haar dan weer terug zouden willen... Het belangrijkste is dat het beestje zowiezo geholpen wordt!
Ik laat jullie vanavond nog iets weten

groetjes!
*edit: weet niet of het iets uitmaakt, maar ben van België