Ik dacht eerst 'aaaah vogelspin zo een grote met een aaibaarheidsfactor(die haren hé). en dan lees ik in de onderste tekst: "stoeptegelspinnen" "brandharen" "pijlen afschieten" "70 centimeter ver springen".
. Leuke naam trouwens, trekt al die jonge bokkertjes aan die graag dat lieve nijntje willen zien
Hè nee, ik heb gekeken... ik vind die beesten zó eng, en vind jou super dapper dat je zoiets op je arm laat lopen. Ik denk dat ik zelf ter plekke knock out zou gaan van angst
Haha, ik verwachtte ook iets heel anders. Wel stoer hoor, dat je zo'n grote joekel op je hand durft te zetten. Ik ben er niet echt bang voor, maar dat zou me net een stapje te ver gaan.
Duikt onder de tafel Is hij weg? Sorry ik heb echt een angst voor spinnen Ik weet dat ze banger zijn voor ons ect.ect. Maar ik vind ze gewoon eng! haha ik ben een watje ik weet het
Geef mij maar paarden, die sluipen niet zo
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-08 20:16
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 16-05-22 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Hmmz , ik ben bang dat als hij mij in het vizier zou zijn gekomen , hij mijn schoenzool van dichtbij had gezien ( ik hou wel van beestjes maar vind hem té eng )
Fluffie is in ieder geval geen chileen (Grammostola rosea), volgens mij heb je daar een Brachypelma albopilosum. De foto's zijn niet duidelijk genoeg om het met 100% zekerheid te zeggen maar ik denk het wel (en als het dezelfde spin is uit het topic van DjunDjun ben ik wel zeker). Ook een leuke spin, maar de verkeerde informatie
Laatst bijgewerkt door black_kelpie op 10-11-08 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt