tja... de titel zegt misschien niet veel. Wat ik bedoel is dat we sinds 4 weken een kitten hebben (heb al 2 topics geopend, dus misschien ken je me daar nog van) en dat ie voorheen niet de trap naar onze slaapkamer op mocht. Laat ik wel even uitleggen dat er in ons huis, m.u.v. de gang, de badkamerdeur en de buitendeuren, geen enkele deur te vinden is! We kunnen dus niet zomaar de deur dicht doen. Omdat we niet wilden dat onze trap continu gebarricadeerd is, hebben we de trap opengesteld. Nu kan de kat dus naar boven en lekker in ons bed gaan meuren. Dit wil ie natuurlijk 's avonds ook. Dat willen we niet (is natuurlijk heel erg cosy, maar dramatisch voor je sexleven
). Afgelopen week hebben we hem heel de tijd terug gestuurd, met water gesproeit maar dat helpt natuurlijk niks omdat ie overdag wel naar boven mag (ik zou het ook niet snappen hoor
). We hebben toevallig een honden bench staan en daar zit ie dus de afgelopen week in omdat ie anders naar boven komt. Maar een kat hoort niet in een bench en dit kan gewoon niet zo doorgaan. Vannacht heeft ie dan boor het eerst bij ons op bed gelegen. Maar ja, zeg nou zelf.... je wilt toch ook wel eens een keertje met maar 1 man (mn hubbie) in bed liggen
.....?Het is dus heel erg lastig omdat er nergens een deur in ons huis zit waarmee de toegang tot de trap gesloten kan worden. Er is wel één manier om ergens een deur in te gaan maken maar dan kan ie niet naar zijn kattenbak en niet naar de tuin. Dus dat ik geen optie. We hebben een open trap (zeg ik dat goed?) dus een deur voor de trap gaat ook niet.
Ohja en het helpt ook niet om hem in een eigen mandje/hangmat naast het bed te leggen want dan komt ie toch weer terug in bed liggen.
Help!!! Wat kunnen we hieraan doen?? Wie heeft het gouden
????
. Ik heb zelf ook pas een kitten en die slaapt ook bij mij op bed. Ik zou niet wten wat voor jou een oplossing zou zijn om hem buiten de deur te houden snacht. Ik denk dat gewoon negeren het beste is alles went toch
) een kitten starend te zien zitten met wijd opengesperde oogjes 
dat is het moeilijkst!
kan toch niet?!?!? " ik hoor er toch gewoon helemaal bijhij???

is natuurlijk niet de bedoeling
geen speeltjes o.i.d. ... nee dan zou het wel heel tegenstrijdig voor hem zijn!