tja... de titel zegt misschien niet veel. Wat ik bedoel is dat we sinds 4 weken een kitten hebben (heb al 2 topics geopend, dus misschien ken je me daar nog van) en dat ie voorheen niet de trap naar onze slaapkamer op mocht. Laat ik wel even uitleggen dat er in ons huis, m.u.v. de gang, de badkamerdeur en de buitendeuren, geen enkele deur te vinden is! We kunnen dus niet zomaar de deur dicht doen. Omdat we niet wilden dat onze trap continu gebarricadeerd is, hebben we de trap opengesteld. Nu kan de kat dus naar boven en lekker in ons bed gaan meuren. Dit wil ie natuurlijk 's avonds ook. Dat willen we niet (is natuurlijk heel erg cosy, maar dramatisch voor je sexleven

Vannacht heeft ie dan boor het eerst bij ons op bed gelegen. Maar ja, zeg nou zelf.... je wilt toch ook wel eens een keertje met maar 1 man (mn hubbie) in bed liggen

Het is dus heel erg lastig omdat er nergens een deur in ons huis zit waarmee de toegang tot de trap gesloten kan worden. Er is wel één manier om ergens een deur in te gaan maken maar dan kan ie niet naar zijn kattenbak en niet naar de tuin. Dus dat ik geen optie. We hebben een open trap (zeg ik dat goed?) dus een deur voor de trap gaat ook niet.
Ohja en het helpt ook niet om hem in een eigen mandje/hangmat naast het bed te leggen want dan komt ie toch weer terug in bed liggen.
Help!!! Wat kunnen we hieraan doen?? Wie heeft het gouden