Ik ben Tom. Tom kat, of (zoals ik hier in dit huis weleens spottend word genoemd) Tompoes. Dat klopt natuurlijk van geen kanten, ik ben een hele stoere, kleine je-weet-wel-kater. Ik woon al een jaar of 12 met mijn onderdanen in 1 huis. Een van hen bevalt mij in het bijzonder: het jonge vrouwtjes onderdaan. Vaak kom ik bij haar liggen, of cross ik heel hard de trap op en af om haar te kunnen volgen. Overgens denken alle andere onderdanen dat dat alleen maar is omdat ik bij haar op bed mag slapen, maar wij weten zelf wel beter.

Dit ben ik, heerser van het huis (en het bankstel)

Mijn beeldschoon aangezicht

Nog een foto van mijn schitterend hoofd. Verdeel en heers is mijn strategie, en dit portret is gemaakt tijdens het smeden van snode plannen.

En met dit wezen moet ik mijn terretorium delen. Ze is iets jonger dan ik, een jaar of 8 en een beetje een raar geval. Ze rent weg als het zwarte ding flitst. Nou, ikke niet hoor, ik blijf gewoon liggen. De heerser van het huis laat zich niet kennen! Oh ja, en ze heet Loes. Loespoes. De onderdanen zijn niet zo origineel...
De foto's zijn geschoten met een Sony Alpha 200 body, met een 75-300 zoomlens erop. De kwaliteit van de foto's is door het laden aanzienlijk achteruit gegaan. Sorry daarvoor. Alle foto's mogen alleen met toestemming gebruikt worden.
op foto 2 kijk je wel heul arrogant hoor
uhhh excuses: stoerrrr